گنج یاب اسکنر Fusion Light آلمان

گنج یاب اسکنر Fusion Light آلمان

گنج یاب اسکنر Fusion Light آلمان:شرکت OKM یک کمپانی آلمانی در شهر آلتنبورگ است که به تازگی به ساختمان جدید خود نقل مکان کرده که در آن بخش مجزایی برای تست دستگاه های فلزیاب خود توسط مشتریان راه اندازی شده است. این کمپانی دارای بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تجربه انواع فلزیاب، گنج یاب و طلایاب است که با همکاری با دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی سعی داشته است. تا همواره از جدید ترین تکنولوژی ها در ساخته های خود بهره ببرد. دستگاهی که قصد داریم امروز در این پست به شما معرفی کنیم گنج یاب اسکنر Fusion Light است. که در ادامه به آن می پردازیم، با ما همراه باشید.

گنج یاب اسکنر Fusion Light آلمان

 

این کمپانی به تازگی نرم افزار هوشمندی برای کنترل اسکنر های سه بعدی خود طراحی و عرضه کرده است که عمل کاوش را تا حد زیادی راحت و آسوده کرده است. همچنین این کمپانی واحد مکانیکی و قالب سازی جداگانه خود را دارد. تا از طراحی های بروز بهره برده و همواره دستگاه هایی تولید کند. که بیشترین تطابق را با خواسته های کاوشگران داشته باشد. این کمپانی به تازگی واحدی را در امارت متحده عربی را راه اندازی کرده است. تا بتواند مشتریان خاور میانه و شرقی خود را آن طور که باید پشتیبانی و ساپورت کند.

این کمپانی پس از تولید و موفقیت در ساخت سری فیوژن خود، تلاش خود را بر این راستا قرار دادند. که دستگاهی تولید کنند که قابلیت کار با دستگاه های اندرویدی را دارا باشد، حاصل این تلاش ها منجر به ساخت گنج یاب فیوژن لایت شد .که با هم به ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

 

این گنجیاب با استفاده از سنسور مگنومتر پیشرفته و قوی خود قابلیت کشف انواع فلزات را در اعماق زمین دارد و می تواند اسکن دقیقی از لایه های زمین ارائه دهد. اطلاعات دریافتی توسط این دستگاه، توسط یک نرم افزار اندرویدی پردازش شده. و پس از انجام محاسباتی توسط یک دستگاه اندرویدی به کاربر نمایش داده  می شود.

 

برخی از قابلیت های این اسکنر 

این گنجیاب قدرتمند ترکیبی از  ترکیبی از ویژگی های گنج یاب Fusion Professional و انعطاف پذیری و قابلیت های گنج یاب Rover UC است به کاوشگران کمک می کند تا حفره ها و فضا های خالی زیر زمینی را کشف و بر روی دستگاه اندرویدی خود ببینند. همچنین قابلیت این را دارند که دیتای دریافی را ذخیره و برای آنالیز دقیق تر آن ها را به لپ تاپ خود منتقل کرده و با نرم افزار Visualizer 3D آنالیز کرده و اطالاعات و برآورد دقیقی از کاوش خود داشته باشند. اطلاعات تکمیلی پردازش شده توسط کامپیوتر شامل مواری مانند سایز و شکل هدف، عمق و محل قرار گیری دقیق و حتی جنس هدف می شود، که می توانید دفترچه راهنمایی استفاده از این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

ویژگی های گنج یاب اسکنر فیوژن لایت :

  • ابعاد  ۶۵ . ۶۵ . ۸۰۰ میلیمتر
  • وزن تقزیبی ۷۰۰ گرم
  • قابلیت کار در دمای ۱۰- تا ۶۰ درجه سانتی گراد و رطوبت ۵ تا ۷۵ درجه
  • دارای سنسور های  SCMI-15-D
  • زمان شارژ کامل ۳ ساعت و شارژدهی ۱۲ ساعت
  • دارای استاندارد  IP40
  • انتقال داده بیسیم با استفاده از  Bluetooth
  • تصاویر خروجی بسیار با کیفیت با رزولوشن بالا
  • عمق کاوش بین ۲ تا ۴ متر بسته به محیط کاوش

جهت مشاوره خرید و فروش انواع دستگاه فلزیاب و طایاب،گنجیاب،ردیاب و تعمیر فلزیاب  و تست و ارتقا دستگاه فلزیاب می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: 09196838262

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

دستگاه فلزیاب دستی 09196838262 09196838263

دستگاه فلزیاب دستی

دستگاه فلزیاب دستی فلزیاب دستی کوچک یک فلزیاب قلمی است، که برای شناسایی و تشخیص فلزات در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button