کارایی اسکنر تصویری

کارایی اسکنر تصویری

اسکنر های تصویری برای اسکن کردن زمین و ارائه تصاویر از ساختار و اشیاء زیر زمین می باشد. بعضی از اسکنر ها این قابلیت را دارند که علاوه بر اسکن زمین ، جنس و ابعاد تقریبی هدف را هم مشخص کنند. یک اسکنر تصویری دفینه می‌تواند دیتاهای دریافتی را به تصاویر قابل فهم و رنگی تبدیل کرده و پس از خطا گیری به اپراتور نشان دهد.

انتقال دیتا از دستگاه اسکنر به لپ تاپ یا تبلت به صورت بیسیم انجام گرفته و همچنین این دستگاه ها از طراحی نوین و ارگونومیک برخوردار هستند و همین عوامل سبب شده است تا وزن آنها بسیار سبک بوده و بتوان از آنها در هر محیطی استفاده کرد. برای اموزش اسکن فلزیاب تصویری می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

 

کارایی اسکنر تصویری09196838262
09196838263
کارایی اسکنر تصویری
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838263
09196838263

 

ویژگی های متفاوت دستگاه های اسکنر عبارتند از:

  • دارای رزولوشن و کیفیت عالی تصاویر و اسکن ها
  • نمایش دو بعدی و سه بعدی داده ها
  • نمایش دقیق عمق و نقطه دقیق هدف
  • سیو کردن موقعیت هدف
  • امکان استفاده در هر شرایط و محیطی
  • قابلیت لایو اسکن
  • عمق کاوش حدود ۲۰ متر
  • کاربرد ساده و آسان
  • سرعت بسیار بالای پردازش داده ها
  • استفاده از نرم افزار دقیق و مناسب برای کاربردهای صنعتی و شخصی
  • افزایش دقت در کارهای با ریسک بالا
  • طراحی ارگونومیک و وزن بسیار سبک
  • توانایی شناسایی با قدرت فلزات غیرآهنی و همچون طلا و نقره
  • امکان تونل یابی، اتاقک یابی و فضاهای خالی زیر زمین
  • بالانس هوشمند اتوماتیک

بررسی نحوه کار اسکنر های سه بعدی

اسکنر ها از سنسور های مگنومتر استفاده می کنند، که بر اساس میدان مغناطیسی کار می کنند و تصویری خروجی که از آن ها به دست می آید به صورت گراف های رنگی می باشد. استفاده از این دستگاه ها چند سالی است، که با استقبال کاوشگران مواجه شده و توانسته اند در بازار به فروش خوبی دست پیدا کنند.

فلزیاب اسکنر قادر است تا علاوه بر تشخیص فلز در زیر زمین، ابعاد و عمق حدودی آن را نیز مشخص کند. این دستگاه ها علاوه بر داشتن قدرت تفکیک مناسب باید دارای عمق کاوش مناسبی هم باشند. این سیستم ها با تجزیه و تحلیل سیگنال های دریافتی، شکل تقریبی هدف، عمق و ابعاد آن را در قالب تصاویر سه بعدی در اختیار کاوشگر قرار می دهند.

 

کارایی اسکنر تصویری09196838262
09196838263
کارایی اسکنر تصویری
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838263
09196838263

 

کاربرد اسکنر ها

یک اسکنر تصویری قادر است تا انواع راهروها و اتاقک های زیرزمینی را کشف و به اپراتور نشان دهد و همچنین این دستگاه قادر است تا فلزات با ارزش را از فلزات بی ارزش مانند آهن تفکیک کرده و در صورت برخورد با طلا به اپراتور هشدار دهد. تصاویر ارائه شده به اپراتور فلزیاب دارای اطلاعاتی همچون عمق هدف. سایز و ابعاد هدف. جنس هدف و … می باشد که می تواند باعث افزایش راندمان و کارایی و همچنین کاهش خطا و اشتباه در حین کاوش گردد.

بهترین اسکنرهای تصویری

دستگاه فول آپشن پروتون: دستگاهی فول آپشن و بهترین گزینه برای کشف اهداف باارزش است. فلزیاب پروتون ساخت کشور ترکیه و شرکت ASSUVA می باشد. فلزیاب پروتون در زمین های متفاوت بستگی به سختی زمین از عمق۲۰ تا ۵۰ متررا کاوش می کند. این فلزیاب قابلیت ردیابی فلزات و تفکیک همزمان آن ها را دارا می باشد. دستگاه فلزیاب پروتون با تکنولوژی متفاوت تر از فلزیاب های گذشته (پالسی و فرکانسی) که از نظر کارایی دارای راندمان پایین تری بودند. به کشف اهداف ارزشمند با دقت بالا می‌پردازد.

اسکنر OKM 4500: یکی از بهترین محصولات شرکت او کی ام آلمان است، که داری نقطه زنی فوق العاده بوده این گنج یاب قدرتمند دارای دو مدل مختلف می باشد. یک مدل پرو و یک مدل پرو پلاس که توانسته از رقبای سر سخت خودعبور کرده و یکی از شاخص ترین فلزیاب و حفره زن های داخل ایران به حساب بیاید. بعد از مدل های ای ایکس پی ۴۰۰۰ و فلزیاب ای ایکس پی ۵۰۰۰ شرکت او کی ام آلمان محصولی کاملی از منتخب این دو را به بازار ارائه کرد.

قیمت اسکنر تصویری

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری بستگی به برند، کشور سازنده، سال ساخت، کاربرد و قابلیت های مختلف دارد. به طور متوسط قیمت دستگاه فلزیاب تصویری در بازار ایران بین 25 تا 700 میلیون تومان است.

البته برخی از دستگاه های خارجی مثل EXP 6000 و COBRA 400 قیمت بالاتر و به صورت دلار پرداخت می شود. در نمایندگی شرکت اسیا مدرن می توانید بهترین دستگاه فلزیاب تصویری را با قیمت مناسب و با شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خوب خریداری کنید.

 

کارایی اسکنر تصویری09196838262
09196838263
کارایی اسکنر تصویری
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838263
09196838263

 

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید

 

 

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

اسکنر وریزون VERYZONE PRO 09196838262 09196838263

اسکنر وریزون VERYZONE PRO

اسکنر وریزون VERYZONE PRO اسکنر قدرتمند وریزون محصول شرکت آسیامدرن در سه مدل مختلف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button