نمایندگی فلزیاب ژئوگرند

نمایندگی فلزیاب ژئوگرند

نمایندگی فلزیاب ژئوگرند در سال ۱۹۹۹ این شرکت در مقر دائمی خود در هامبورگ آلمان توسط گروهی از کارشناسان تاسیس شد. اولین فناوری در زمینه فلزیابی راه اندازی و در زمینه های آزمایشی در سال ۲۰۰۱ آزمایش شد و این فناوری چندین استاندارد بین المللی را در جستجوی فلزات زیرزمینی پذیرفت.

در سال ۲۰۰۵ سری ردیابهای کبرا پس از تایید دپارتمان صنعت و اختراع آلمان و مطابق با استانداردهای کیفی راه اندازی و از طریق شبکه توزیع کنندگان مجاز و مورد اعتماد در تمامی کشورهای جهان منتشر شد. Geo Groundشرکت های تابعه ای را در چندین منطقه در سراسر جهان مانند خاورمیانه، آفریقا و آسیا ایجاد کرده است تا اطمینان حاصل کند که بیشترین تعداد مشتریان را در اختیار دارد و خدمات پشتیبانی فنی و آموزشی را مستقیماً از کارشناسان ما به مشتریان خود ارائه می دهد.

محصولات شرکت Geo Ground

این شرکت با بهره گیری از برترین تکنولوژی ها و فناوری های روز جهان اقدام به تولید دستگاه ها و طلایاب هایی می کند . که تمام نیازهای کاوشگران را پوشش داده و تجربه خوبی برای افراد به ارمغان آورد. از محصولات این کمپانی می توان به این موارد اشاره کرد.:

  • ردیاب گلد ویژن
  • فلزیاب واتر لاین
  • طلایاب گلد لجند
  • دستگاه کبرا GX 8000

 

نمایندگی فلزیاب ژئوگرند 09196838263 09196838262
نمایندگی فلزیاب ژئوگرند
فروش فلزیاب طلایاب در طلادتکت

 

 

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Geo Ground جیو گراند

دستگاه های فلزیاب شرکت Geo Ground جیو گراند به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد .

برخی از دستگاه های جیو گراند دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

ردیاب گلد ویژن

جدیدترین نسخه دستگاه شرکت آلمانی Geoground ردیاب طلا و فلزات با ارزش با نام Gold Vision در سال ۲۰۲۳ برای کمک با جویندگان گنج وارد بازار شده است. این دستگاه یابنده با فناوری‌های مدرن و پیشرفته و بسیاری از ویژگی‌های کاربردی با طرز کاری آسان برای اکتشاف انواع فلزات و گنجینه‌های مدفون به جامعه جویندگان فلزات با ارزش ارائه شده است. شرکت آلمانی Geo Ground برای رسیدن به حداکثر عمق نفوذ ممکن و جستجوی با ارزش ترین و کشف اسرارآمیزترین گنجینه‌ها در زیر زمین برای جستجوگران و کاوشگران علاقه مند تمام توان خود را در ردیاب گلد ویژن پیدا کرده است.

شرکت آلمانی Geoground فناوری‌های موجود را توسعه داده و بسیاری از ویژگی‌های جدید را در دستگاه ردیاب Gold Vision اضافه کرده است. که مهمترین آنها سیستم جستجوی جدید “سیستم اسکن سه بعدی زمین” است که به نوبه خود از فناوری اسکن و شناسایی پیشرفته سه بعدی برای دریافت یک نتیجه دقیق از مکان‌های اسکن شده استفاده می‌کند.

مشخصات کلی دستگاه  GOLD VISION شامل موارد زیر است:

  • ساخت کشور: آلمان
  • محصول شرکت: GEO GROUND
  • هدف: طلا، نقره، مس و آهن، سکه طلا، جواهرات، مجسمه و شمشیر
  • عمق نفوذ به زمین: 40 متر
  • شعاع تشخیص: 3000 متر
  • مدت گارانتی: 3 سال
  • صفحه نمایش: 3.5 اینچ
  • حافظه: 2 گیگابایت
  • وزن دستگاه: 3200 گرم
  • ابعاد باکس دستگاه: 400*160*300 میلی متر
  • زبان دستگاه: (8 زبان)

 

نمایندگی فلزیاب ژئوگرند 09196838263 09196838262
نمایندگی فلزیاب ژئوگرند
فروش فلزیاب طلایاب در طلادتکت

 

 

فلزیاب واتر لاین

Water Line یک دستگاه آشکارساز آب زیرزمینی قدرتمند و آسان برای استفاده است که از فناوری پیشرفته مکان یابی دوربرد استفاده می کند تا روش کشف منابع آب زیرزمینی را متحول کند. برد اسکن چشمگیر که ۳۰۰۰ متری باورنکردنی را در بر می گیرد و در عمق قابل توجهی تا ۱۲۰۰ متر نفوذ می کند.

کاربردها و کاربردهای خط آب

  • اکتشاف آب زیرزمینی: این دستگاه به طور خاص برای شناسایی و اکتشاف منابع آب زیرزمینی طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد مخازن آب زیرزمینی را مکان یابی و نقشه برداری کنند.
  • مدیریت منابع آب: این دستگاه به ارزیابی کمیت و کیفیت منابع آب، کمک به مدیریت پایدار آب و تلاش‌های حفاظتی کمک می‌کند.
  • کشاورزی و آبیاری: این دستگاه می تواند به کشاورزان و متخصصان کشاورزی در شناسایی مناطق مناسب برای چاه گذاری و آبیاری، بهینه سازی مصرف آب و بهره وری محصول کمک کند.
  • بررسی‌های زمین‌شناسی: زمین‌شناسان می‌توانند از خط آب برای نقشه‌برداری از ساختارهای زمین‌شناسی، شناسایی سفره‌های زیرزمینی بالقوه و درک ویژگی‌های هیدروژئولوژیکی یک منطقه استفاده کنند.
  • حفاری چاه آب: این دستگاه به شرکت های حفاری در تعیین مکان های بهینه حفاری، افزایش میزان موفقیت نصب چاه و کاهش هزینه های حفاری کمک می کند.

 

 

نمایندگی فلزیاب ژئوگرند 09196838263 09196838262
نمایندگی فلزیاب ژئوگرند
فروش فلزیاب طلایاب در طلادتکت

 

 

 

ویژگی ها و سیستم های جستجو

فناوری مکان یابی دوربرد برای تشخیص آب های زیرزمینی

Water Line، یک دستگاه آشکارساز آب زیرزمینی پیشگامانه، از قدرت فناوری Long Range Locating (LRL) برای مکان یابی منابع آب زیرزمینی از راه دور از فواصل دور استفاده می کند.

کاربران می توانند فرآیند جستجو را برای دریافت نتایج دقیق سفارشی کنند، زیرا می توانند محدوده اسکن و محدوده عمق را دقیقاً تنظیم کنند و به آنها امکان می دهد مناطق خاصی را با نهایت دقت هدف قرار دهند.

این عملکرد قابل توجه از طریق ترکیبی از آنتن‌ها، دیش تقویت‌کننده سیگنال و سنسور هوشمند پیشرفته امکان‌پذیر است و دقت و کارایی بی‌نظیر تشخیص را تضمین می‌کند.

 

گنج یاب COBRA GX8000

گنج یاب COBRA GX8000 جزو یکی از  اولین دستگاههای منحصر به فرد است که شامل شش سیستم جستجوی متنوع و متناسب با نیازهای شکارچیان گنج و کاوشگران در سراسر جهان است. یک دستگاه همه کاره برای ردیابی طلا ، ردیابی فلزات، کاوش گنج و اکتشاف است كه پاسخگوی نیاز همه شکارچیان گنج می باشد.

دستگاه Cobra GX 8000 از GeoGround برای اولین بار در یک دستگاه فلزیاب ، شش سیستم جستجو با فن آوری های تشخیص مختلف ارائه می دهد که تمام ابزارها و کارکردهای مربوط به کشف را برای برنامه های مختلف و کارهایی که مربوط به شکار گنج و فعالیت های کشف فلز است ارائه می دهد.

 

 

نمایندگی فلزیاب ژئوگرند 09196838263 09196838262
نمایندگی فلزیاب ژئوگرند
فروش فلزیاب طلایاب در طلادتکت

 

 

ویژگی های گنج یاب COBRA GX8000

با شش سیستم جستجوی مختلف که مطابق با اکثر فناوریهای جستجوی فلزی که تاکنون کشف شده اند ، کار می کنند . این دستگاه امکان استفاده از آن را در انواع برنامه های کاربردی مختلف در زمینه کشف فلز و کشف گنج به شما می دهد.

در اینجا تعداد مختصری از برنامه های دستگاه و کاربردهای عملی را ارائه می دهیم:

  • جستجوی گنج های طلای دفن شده به عنوان مثال: گلدان پر از سکه های طلا – مجسمه طلایی – زیور آلات مانند دستبند یا انگشتر
  • حفاری از آثار باستانی مانند اسلحه های قدیمی مانند خنجر و شمشیر – ابزار فلزی برای شخم زدن – جواهرات – اشیاء فلزی گرانبها
  • جستجوی فلزات مختلف فلزات آهنی مانند آهن ، فلزات غیر آهنی مانند نقره ، مس ، آلومینیوم …
  • سکه های باستانی و مدرن ساخته شده از فلزات مختلف مانند طلا – نقره – مس – برنز را کشف کنید.

 

 

همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد . تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

خرید از دیجی کالا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

بررسی فلزیاب های پروتون 09196838263 09196838262

بررسی فلزیاب های پروتون

بررسی فلزیاب های پروتون فلزیاب پروتون Proton Elic، یکی از دستگاه‌ های پیشرفته در زمینه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button