فلزیاب Detech بلغارستان مدل EDS Gold Catcher

فلزیاب Detech بلغارستان مدل EDS Gold Catcher

فلزیاب Detech بلغارستان مدل EDS Gold Catcher ازمحصولات مشهور و عالی این کمپانی است. این دستگاه در چند سال کاملا بازار اروپا را تحت تاثیر قرار داده بود. ویژگی های خاص فیزیکی و فنی فلزیاب باعث شده است که فروش آن بالا برود و ما نیز یک مطلب را به آن اختصاص دهیم.

فلزیاب EDS Gold Catcher

این فلزیاب در کشور بلغارستان و توسط کمپانی Detech که یکی از موفق ترین تولید کننده های فلزیاب می باشد، ساخته شده است. این دستگاه با ظرافت فنی و مقاومت فیزیکی طراحی شده است که هرکدام دارای خصوصیات و توضیحات خود هستند.

این دستگاه دارای هدون و جک هدفون 3.5 میلی متری می باشد و صداهای هشداری را با وضوح بالایی به گوش اپراتور می رسانند. کاربر با شنیدن این صداها حتی می تواند جنس فلزات شناسایی شده را از هم تفکیک کند. فلزیابی با این دستگاه اکثرا موفقیت آمیز است و کاوش را در اعماق زیاد انجام می دهد. پس می توانید با این فلزیاب به دنبال قطعات عمیق نیز باشید. مدارهای الکتریکی این فلزیاب بسیار پیشرفته هستند و قدرت فعالیت در هر شرایط دمایی و جوی را به آن می دهد.

ویژگی های دیگر فلزیاب Detech بلغارستان مدل EDS Gold Catcher

فرکانس کاری 28 کیلوهرتز:

بسامد کاری این فلزیاب 28 کیلوهرتز است که می تواند به جستجوی اهداف متفاوتی بگردد. سکه، عتیقه و طلا از مهم ترین اهداف موجود در دل خاک می باشد که این دستگاه آن ها را به خوبی می یابد.

کویل جستجوی ضد آب:

کویل های فلزیاب Catcher دارای قابلیت ضد آب می باشد. به دلیل این ویژگی، می توانید این فلزیاب را در خارج از خشکی نیز به کار ببرید. این دستگاه شما را به جستجوی مکان هایی می کشاند که تا کنون کسی به کاوش در آنجا نپرداخته است.

دارای میکروپروسسور:

وجود تکنولوژی ریزپردازنده بسیار مفید است. بارها پیش آمده است که دستگاه های فلزیاب در خاک های معدنی و سواحل به اشتباه می افتند. زیرا چنین خاک هایی سرشار از مواد ناخالصی است که همگی سیگنال هایی گسیل می کنند. این تکنولوژی سیگنال های اضافی را حذف می کند و سیگنال های اصلی را تقویت می کند و به مرکز پردازش دستگاه می فرستد.

فلزیاب Detech بلغارستان مدل EDS Gold Catcher
فلزیاب Detech بلغارستان مدل EDS Gold Catcher

مشخصات کلیدی:

  • دارای تکنولوژی VLF
  • میکروپروسسور قوی
  • تنظیمات بالانس زمین، حساسیت و تفکیک
  • کویل جستجوی ضد آب
  • شارژدهی طولانی مدت

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09196838262

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

پین پوینتر Mars MD

پین پوینتر Mars MD پین پوینتر Mars MD مارس ام دی یک دستگاه فلزیاب راکتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button