فلزیاب Accurate Locators ZOND GPR

فلزیاب Accurate Locators ZOND GPR 12e

فلزیاب Accurate Locators ZOND GPR یک سیستم بسیار قوی GPR می باشد. که توانایی کاوش در عمق های زیاد را دارد و از تولیدات شرکت accuratelocators می باشد. که با این فلزیاب میتوان پیشرفت فناوری را مشاهده کرد. و موفقیت را با آن تجربه کرد . این دستگاه علاوه بر داشتن ویژگی هایی که اکثر دستگاه ها دارند دارای شاخص های دیگری است که آنرا از سایرین مجزا کرده است.

 

فلزیاب Accurate Locators ZOND GPR

فلزیاب Accurate Locators ZOND GPR

 

طلایاب ZOND GPR شرکت accurate locators

همونطور که در بالا اشاره شد این سیستم دارای کارکرد رادار الکترو مغناطیس ( GPR ) است.که میتواند داده های دریافتی و تصاویر اسکن شده را بوسیله صفحه نمایش با کیفیت خود در اختیار اپراتور قرار بدهد. و میتواند تا عمق 30 متری با نهایت دقت کاوش کند. چرا که این سیستم دارای آنتن های مجهز جدیدی است. که در مدل های قبلی وجود نداشته است.

این 8 آنتن بکار رفته باعث شده اند. تا هم عمق کاوش و هم دقت جستو جو بالا برود. و همچنین این فلزیاب دارای سیستم آنتن 100 مگاهرتزی با دو سطح پوشش دار است.که در کارکرد بهینه این دستگاه موثرند پس شما میتوانید تا عمق زیادی از وجود هر فلزی با خبر شوید.

و در صورت تمایل به حفاری بپردازید . این سیستم دارای مانیتور اختصاصی و با کیفیتی است که از طریق آن میتوان مکان دقیق و جنس و عمق هدف را بدست آورد. کهاین سیستم بطور پیشفرض دارای سیستم عامل Windos -xp است .

 

فلزیاب طلایاب زوند جی پی آر ZOND 12e .

ردیاب حرفه ای zond GPR برای انواع عملیات صنعتی و کشف معادن , یافتن دفینه و گنج , تونل ها و حفره ها و… بسیار مناسب است. ودارای سیستم تفکیک فلزات است که به فلزهای بی ارزش توجهی ندارد و سیگنال های دریافتی از آنها را در کار خود دخالت نمیدهد .

این دستگاه علاوه بر تایید توسط مردم و استفاده کنندگان از آن دارای تاییدیه استاندارد FCC ایالات متحده آمریکا نیز هست. که هرگونه شک و شبهه ای را در مورد آن برطرف میسازد. و از مزیت های دیگر آن میتوان به 3سال گارانتی و 5 سال خدمات پشتیبانی پس از فروش نام برد . این ها همه ویژگی هایی است که این فلزیاب رو به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است .

 

تعمیرات ،خرید و فروش فلزیاب و طلایاب  : 09196838262

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

ردیاب بست فایندر مدل جی وان

ردیاب بست فایندر مدل جی وان اصولا ردياب و شعاع زن يک معنی و کارایی را دارند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button