فلزیاب نوکتا ترکیه مدل IMPACT

فلزیاب نوکتا ترکیه مدل IMPACT

در این مطلب می خواهیم نسل جدیدی از تکنولوژی کاوش را رونمایی کنیم. فلزیاب چند فرکانسی جدیدترین دستاورد شرکت های تولید کننده است. در این میان نیز شرکت نوکتا ترکیه در امر پیشرفت و استفاده از فناوری های جدید پیشگام بوده است. به همین دلیل فلزیاب نوکتا ترکیه  مدل IMPACT ، فلزیاب انتخاب شده برای معرفی روزانه ما است. فلزیابی که جستجو را بیش از پیش ساده و سریع می کند. ادامه مطلب را از دست ندهید.

فلزیابی برای حرفه ای ها

شما به عنوان یک اپراتور یا تازه کار هستید یا سال ها مشغول کاوش بوده و کاملا حرفه ای شده اید. این دسته بندی برای انتخاب فلزیاب مناسب تر حائز اهمیت است. برخی از محصولات به گونه ای طراحی می شوند که تنظیمات و استفاده ساده ای دارند که هر فردی از مبتدی تا حرفه ای بتواند از آن استفاده کند. اما فلزیاب IMPACT یک فلزیاب حرفه ای است، یعنی تنظیمات، قابلیت ها و روش استفاده آن به گونه ایست که نیازمند تجربه و حرفه ی کامل دارد. اگر یک اپراتور باتجربه هستید، این فلزیاب برای شما بسیار عالی پاسخ خواهد داد. در غیر اینصورت حتما به دنبال فلزیاب ساده تری ازمحصولات شرکت نوکتا ترکیه باشید.

قابلیت آپدیت آنلاین!

بسیار پیش آمده که یک محصول را خریداری کرده اید، اما پس از مدت کوتاهی ورژن جدیدتر و قوی تر آن محصول نیز تولید شده است و حسرت خورده اید. اما فلزیاب IMPACT این مشکل را حل کرده است. هرگاه سری جدیدتر این فلزیاب روانه بازار شود، می توانید نرم افزارها و آپدیت های آن را دانلود کرده و با انتقال به فلزیاب آنها را نصب کنید.

12 حالت جست و جو

12 حالت جستجو فقط در یک فلزیاب! بله، یکی از دلایل ادعای فلزیاب حرفه ای همین تنوع حالات جستجو است. زمانی که شما چنین حالات متفاوتی دارید، به این معناست که می توانید اهداف متفاوتی را از طلا، نقره و سکه تا مقبره ها و حفرات و آثار قدیمی را کشف کنید.

فلزیاب نوکتا ترکیه مدل IMPACT
فلزیاب نوکتا ترکیه مدل IMPACT

کارایی نا محدود

برخی از فلزیاب ها در شوره زار ها یا مکان هایی مانند ساحل قابل استفاده نیستند اما فلزیاب نوکتا ترکیه مدل IMPACT وسیله ای برای استفاده در تمام مناطق است. دلیل آن هم وجود تکنولوژی حذف سیگنال های اضافی خروجی از اشیاء و عناصر ناخواسته داخل زمین می باشد.

3 حالت کشف عمق هدف

اگر فکر می کنید از جای تقریبی دفینه مطلع هستید، می توانید تنها عمق دستگاه فلزیاب نوکتا را تغییر دهید تا زودتر به نتیجه برسید. این فلزیاب مجهز به 3 حالت کشف عمق هدف است. در حالت اول دستگاه در عمق زیاد، در حالت دوم در عمق متوسط و در حالت سوم دستگاه در عمق سطحی به جست و جو می پردازد.

مشخصات کلیدی:

  • کاوش فلزات متعدد
  • قابل استفاده در آب
  • انتقال آپدیت ها به دستگاه
  • باتری های با دوام
  • فلزیاب فوق حرفه ای

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09196838262

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

دستگاه فلزیاب دستی 09196838262 09196838263

دستگاه فلزیاب دستی

دستگاه فلزیاب دستی فلزیاب دستی کوچک یک فلزیاب قلمی است، که برای شناسایی و تشخیص فلزات در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button