طلایاب XP فرانسه مدل جی مکس 2

طلایاب XP فرانسه مدل جی مکس 2

سال 1998 بود که کمپانی XP فرانسه کار خود را در زمینه تولید انواع دستگاه های طلایاب و گنج یا و فلزیاب های امنیتی شروع کرد. آنقدر کیفیت و کارایی محصولات این شرکت بالا بود که به سرعت به یکی از برند های مطرح جهان تبدیل شد. در این مطلب فلزیاب روژ می خواهیم شما را با یکی از برترین محصولات این برند یعنی طلایاب XP فرانسه  جی مکس 2 آشنا کنیم. از همراهی شما خوشحال خواهیم شد.

دارای هشدار صوتی

اکس پی در تولید دستگاه طلایاب خود ترجیح داده است تا به جای استفاده از صفحه نمایشگر دیجیتال از هشدار های صوتی استفاده کند. به خصوص که با هدفون فوق العاده خود این شرکت می توانید صدای های تقویت شده را شنیده و حتی ضعیف ترین سیگنال های دریافتی را از دست ندهید.

کویل جست و جوی ضد آب

همان طور که میدانیم روز هایی در سال هوای بارانی و برفی و حتی مرطوب وجود دارد. گنج ها و طلا ها نیز همواره در زمین های خشک نیستند بلکه ممکن است در سرداب ها و حتی در زیر آب قایم شده باشند. از این رو طلایاب XP فرانسه مدل جی مکس 2 به دو کویل جست و جوی کاملا ضد آب مجهز شده تا شما بتوانید در هر شرایط و هر محیطی از آن استفاده کنید.

بیش از 45 ساعت کارایی مداوم

باتری های قدرتمندی در این کاوشگر قرار گرفته است. اگر جزو افرادی هستید که شاید ساعت ها حتی روز های طولانی را به کاوش و جست و جو بپردازید، این دستگاه را حتما امتحان کنید. این طلایاب دارای 8 باتری ویژه است که می توانید با تنها یک بار شارژ آن ها حدود 45 ساعت به جست و جوی مداوم بپردازید.

 

طلایاب XP فرانسه مدل جی مکس 2
طلایاب XP فرانسه مدل جی مکس 2

مشخصات کلیدی:

  • دارای 8 باتری قدرتمند
  • 45 ساعت کارایی با یک بار شارژ
  • دارای کویل 9 اینچی
  • کویل ساخته شده از فیبر کربن
  • دارای قابلیت تنظیم حساسیت
  • مجهز به کویل ضد آب
  • مجهز به هدفون بی سیم

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09196838262

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

پین پوینتر Mars MD

پین پوینتر Mars MD پین پوینتر Mars MD مارس ام دی یک دستگاه فلزیاب راکتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button