ردیاب aks تک آنتنه

ردیاب aks تک آنتنه

یکی از بهترین شعاع زن های داخل بازار که میتوان در رنج قیمت مناسب از آن نام برد ردیاب aks تک آنتنه می باشد، که با توجه به رنج قیمت این سیستم میتوان از ویژگی های آن به طور کامل مورد برسی قرار بدهیم. ردیاب aks می تواند فلزاتی مانند طلا، نقره، مس، سنگ های با ارزش را ردیابی و حفره را کاملا ردیابی کنید.

اساس کار این دستگاه همانند سایر ردیاب ها و فلزیاب ها بر اساس توانایی و مهارت اپراتور است و احتیاج به تست و تمرین زیاد دارد، در واقع مهمترین فاکتور در عملکرد ردیاب aks اصلی مهارت اپراتور است. همراه با بارکد برای تشخیص راحت شما عزیزان بین دستگاه اورجینال و فیک همراه با استعلام از شرکت ارائه شده است. عمق کاوش ردیاب ای کی اس تا ۸ متر می باشد و شعاعی که مورد کاوش قرار می دهد ۸۰۰ متر می باشد. فلزیاب aks همراه با گارانتی و آموزش کامل و حرفه ایی به شما دوستان عزیز ارائه می شود.

مشخصات ردیاب aks عبارتند از:

  • مجهز به آنتن بسیار قوی برای تشخیص اجسام درون زمین
  • جستجو تا محدوده ۵۰۰۰ متر
  • تشخیص عمق تا ۷۵ متر
  • انرژی: ۱۲ ولت ۱۶۰۰ میلی آمپر ساعت
  • فرکانس راه اندازی: ۵٫۶-۶KHz
  • فرکانس سیگنال: ۳۶۰-۴۴۰ هرتز
  • وزن بسیار کم و جمع و جور ۳٫۵ کیلوگرم
  • جنس پوسته دستگاه از الومینیوم
  • کنترل و بازتاب CPU میکرو کامپیوتر
  • دمای کار: ۰ ℃-۴۰ ℃
  • باتری‌های قابل شارژ، زمان شارژ ۴ ساعت
ردیاب aks تک آنتنه09196838263
09196838262
ردیاب aks تک آنتنه
فروش فلزیاب و طلایاب در طلا دتکت
09196838263
09196838262

سیستم کارکرد ردیاب aks اصلی

ردیاب ای کی اس به کمک یک سیستم کارکرد فرکانسی، کاوش فلزات را انجام می‌دهد، به ‌این ‌ترتیب دیگر نیازی به استفاده از کویل یا لوپ نخواهد داشت. این سیستم از نظر کارایی نیز مزیت‌های زیادی دارد و می‌توانید حتی در زمین‌های ناهموار هم فلزات مختلفی را جستجو کنید. با استفاده از شعاع زن AKS کاربر می‌توانید محیطی به شعاع ۳۰۰ متر با عمق ۳ متر را جستجو کند. سیستم کارکرد فرکانسی این دستگاه به مهندسان اجازه داده که طراحی بدنه دستگاه را به‌ طور کلی متفاوت از دیگر دستگاه ها انجام دهند.

ردیاب aks ساخت کدام کشور است؟

دستگاه‌‌های فلزیاب امروزه کاربرد زیادی دارند و همین موضوع باعث شده تا شرکت‌هایی از سراسر دنیا به دنبال تولید آن‌ها باشند. البته که این رقابت به نفع کاربران است، چرا که هر برند مجبور است محصول را با کیفیت بالاتر به بازار عرضه کند تا توان رقابت با دیگران را از دست ندهد. یکی از همین محصولات جدید و البته متفاوت را می‌تواند ردیاب aks ساخت مکزیک دانست که توسط یک شرکت مکزیکی با همین نام تولید می‌شود. AKS در پروسه طراحی یا تولید این دستگاه از هیچ‌ چیز کم نگذاشته است. در واقع شما می‌توانید از خرید یک محصول باکیفیت مطمئن باشید

 

ردیاب aks تک آنتنه09196838263
09196838262
ردیاب aks تک آنتنه
فروش فلزیاب و طلایاب در طلا دتکت
09196838263
09196838262
طرز کار ردیاب aks ساخت مکزیک

ردیاب ها برای فلزات متفاوت حرکات و کنش های متفاوت و مختلفی داشته که اپراتور باید قادربه تجریه و تحلیل و تفسیر حرکات آنتن در موقعیت های مختلف و متفاوت بوده است. هر فلزی فرکانس خاصی را داراست که فرکانس فلز های مختلف دارای شدت و توان یکسانی نبوده قدرت فرکانسی هر فلزی میزان خاصی از شدت را دارا بوده است که در میزان برد و عمق ردیاب تاثیر مثبت یا منفی می گذارد.

فلزاتی که دارای رسانایی بالایی هستند می تواند از کشش بیشتری نسبت به سایر فلزات بر خوردار باشند. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

در نهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید، تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، این شرکت دارای ۲۵ سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد، برای مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن می توانید با ما در تماس باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

خرید از دیجی کالا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

معرفی ردیاب گلد لجند 09196838262 09196838263

معرفی ردیاب گلد لجند

معرفی ردیاب گلد لجند در این مقاله به معرفی ردیاب گلد لجند و مشخصات آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button