ردیاب و شعاع زن ایکس فایندر

ردیاب و شعاع زن ایکس فایندر

ردیاب فرکانسی ایکس فایندر ردیابی آنتی است که میتواند 10 فلز مانند طلا و نقره و الماس و آب و فضاهای خالی و … را از فاصله 2500 متری و عمق 6 متری ردیابی و پیدا نماید.فلزات مختلف دارای فرکانس و طول موج های متفاوتی هستند که در این ردیاب برای هر فلزی فرکانس خاصی در نظر گرفته شده است.اپراتور در انتخاب فرکانس برای عیارهای خاصی از طلا یا نقره دارای آزادی عمل است و میتواند با توجه به عیار خاص طلا میزان فرکانس را انتخاب نماید.

ساخت شرکت GDI یونان.

ردیاب فرکانسی ایکس فایندر :

  • ردیاب فرکانسی ایکس فایندر ردیابی با برد کوتاه و متوسط است.
  • امکان جدا سازی و تفکیک فلزات مختلف را دارا است.
  • امکان تشخیص فضاهای خالی و تونل ها را داراست.
  • امکان حذف مواد معدنی و کانی های آهن دار را داراست.
  • میتوان اندازه و حجم تقریبی فلز را تخمین زد.
  • امکان یافتن و ردیابی انواع و عیارهای متفاوت طلا را داراست.
  • برد و شعاع ردیاب ایکس فایندر قابل کم و زیاد کردن است.
  • دارای حساسیت بسیار زیاد نسبت به طلا است.
ردیاب و شعاع زن ایکس فایندر09196838263
ردیاب و شعاع زن ایکس فایندر
فروش فلزیاب و طلایاب در طلا دتکت
09196838263

تست ردیاب فرکانسی ایکس فایندر Gdi X-Finder

از جمله مزایای ردیاب X-Finder در این است که زمانی که شما دسته محصول را وصل می‌کنید، به صورت خودکار روشن می‌شود. از طرفی این دستگاه دارای فرکانس متغیر می‌باشد. بنابراین از فرکانسی استفاده می‎کند که بیشترین هماهنگی با بدن شما و خاک اون منطقه را دارد. توجه داشته باشید که با این دستگاه می‌توانید، طلا، مس، الماس، نقره، آهن، پلاتین، دفینه، گنج و دیگر فلزات گرانبها را به سادگی پیدا کنید.

نقد و بررسی فنی ردیاب فرکانسی ایکس فایندر Gdi X-Finder

ما در این بخش قصد داریم که به صورت اجمالی به بررسی ردیاب فرکانسی ایکس فایندر Gdi X-Finder بپردازیم. دقت داشته باشید که این گنج یاب، یک دستگاه پیشرفته و تخصصی است. در صورتی که شما نیاز به اطلاعات فنی بیشتری از دستگاه داشتید، می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید. شما با دریاب فرکانسی ایکس فایندر می‌توانید طلا را در هر جایی پیدا کنید.

ردیاب و شعاع زن ایکس فایندر09196838263
ردیاب و شعاع زن ایکس فایندر
فروش فلزیاب و طلایاب در طلا دتکت
09196838263
عمق زنی بسیار مناسب و شعاع کاوش عالی

ردیاب فرکانسی ایکس فایندر Gdi X-Finder می‌تواند شعاع 2500 متر را پوشش دهد. این محصول توانایی عمق زنی 6 تا 8 متر را دارد. البته توجه داشته باشید که این عمق زنی برای مناطق سخت به دست آمده است و در مناطقی با خاک مناسب می‌تواند این عدد افزایش پیدا کند. شما با این دریاب فرکانسی می‌توانید طلایی که از چشم دیگران پنهان مانده است را پیدا کنید.

توانایی تفکیک بسیار بالای فلزات و بالانس دقیق زمین

از جمله مزایای ردیاب فرکانسی ایکس فایندر Gdi X-Finder در این است که می‌تواند انواع فلزات را به خوبی تفکیک کند. این ردیاب دارای مود جستجوی فلزات گرانبها به صورت  تخصصی می‌‎باشد، شما با این گنج یاب می‌توانید به صورت فرکانسی و دقیق طلا، فضای خالی، آب، اشیا باستانی، مس، الماس و … را پیدا کند. از طرفی شما می‌توانید با این فلزیاب به صورت صد در صد خاک را بالانس کنید. این موضوع به شما در بررسی مواد  خاک و طلا ناخالص بسیار کمک خواهد کرد.

ردیاب و شعاع زن ایکس فایندر09196838263
ردیاب و شعاع زن ایکس فایندر
فروش فلزیاب و طلایاب در طلا دتکت
09196838263

دارای طیف برد نزدیک و متوسط

زمانی که شما قدرت ردیاب فرکانسی ایکس فایندر Gdi X-Finder بررسی می‌کنید. متوجه می‌شوید که این ردیاب در طیف برد متوسط و نزدیک قرار می‌گیرد. این موضوع به این معنی است که شما می‌توانید از این دستگاه برای نقطه زنی و تایید سیگنال مکمل فلزیاب پالسی استفاده کنید. از طرفی توجه داشته باشید که این گنج یاب دقت بسیار بالایی در تشخیص طلای ناخالص دارد.

مشخص کردن فضای خالی و انواع مسیرهای مخفی

اگر شما به دنبال دفینه، گنج و یا طلای بسیار زیاد می‌باشید، قطعا به این وسیله نیاز خواهید داشت. در گذشته طلای بسیار زیاد را در تونل‌های مخفی و مقبره‌ کاهن‌ها پنهان می‌کردند. به همین دلیل است که این دستگاه به صورت تخصصی مود پیدا کردن فضای خالی را دارد. پیدا کردن طلا با ردیاب فرکانسی ایکس فایندر Gdi X-Finder دیگر رویا نیست.

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

ردیاب فایندر FINDER

ردیاب فایندر FINDER کشف طلا و فلزات گرانبها با فلزیاب و جست‌وجوی گنجینه‌های باستان‌شناسی با ردیاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button