خرید فلزیاب حرفه ای

خرید فلزیاب حرفه ای

در این مطلب می خواهیم در مورد خرید فلزیاب حرفه ای اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. دستگاه فلزیاب با کیفیت باید نشانگر حساسیت داشته باشد، همچنین قابلیت تنظیم فرکانس را باید حتما داشته باشد.

فلزیاب باید عمق نفوذ حداقل ۴ متر را داشته باشد، بالانس (تعادل یا توازن) دستی داشته باشد، اگر بالانس دستی نباشد و اتوماتیک باشد عمق نفوذ کمتر می شود. فلزیاب حرفه ای باید حتما تفکیک آهن و غیر آهن و یا حتی نوع جدید تفکیک یعنی just gold (فقط طلا) را داشته باشد.

 

 

خرید فلزیاب حرفه ای09196838262 09196838263
خرید فلزیاب حرفه ای
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

 

قیمت فلزیاب دیجی کالا

دستگاه فلزیاب باید حذف ذرات حداقل ۶۰% داشته باشد، توجه کنید که مهم ترین عامل در قیمت گذاری یک گنج یاب یا فلزیاب یا طلایاب همین عامل حذف ذرات می باشد. حتی گاهی حذف ذرات ۸۰% و ۹۰% دو برابر با هم اختلاف قیمت دارند.

اگر قصد خرید فلزیاب داشتید از فلزیاب هایی استفاده کنید که دارای سیستم کاری VLF و PI و از همه بهتر PI تغییر یافته باشد، که سیستم کاری PI تغییر یافته تلفیقی از دو نوع سیستم کاری VLF و PI می باشند. در واقع هم قدرت تفکیک نوع VLF را دارد و هم قدرت نفوذ نوع PI را دارد.

برای خرید دستگاه مورد نظر خود و نیز همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت فلزیاب دیجی کالا می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب موجود در شرکت آسیا مدرن

هنگام خرید دستگاه مانند هر چیز دیگری اولین چیزی که برای خریدار مهم است. قیمت آن دستگاه است. بودجه هر کدام از ما برای انجام هر عملی محدود است و ما با توجه به مقدار پولی که داریم اقدام به خرید بهترین گزینه می کنیم. انتخاب ارزانترین فلزیاب کار دشواری است، زیرا انواع فلزیاب های دست ساز و غیر استاندارد در بازار وجود دارد.

که با قیمت های پایین خود خریداران را ترغیب به خرید می کنند. در صورتی که عملا هیچ کارایی و راندمانی ندارند و بیشتر به اسباب بازی شبیه هستند. تا دستگاه گنج یاب و فلزیاب پس برای انتخاب ارزانترین فلزیاب باید این را مد نظر داشته باشیم. که این انتخاب باید از میان دستگاه های واقعی انجام شود.

 

 

خرید فلزیاب حرفه ای09196838262 09196838263
خرید فلزیاب حرفه ای
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

 

دستگاه فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

  1. باید حداقل عمق کاوش ۴ متری را داشته باشد. (البته با تست اصولی در خاک چند لایه ۴ متر عمق زنی کند)
  2. دستگاه باید قابلیت تنظیم فرکانس کاری را داشته باشد و مجهز به نشانگر حساسیت باشد.
  3. یک دستگاه حرفه ای در کنار بالانس اتوماتیک باید دارای بالانس دستی نیز باشد.
  4. حداقل ۶۰ درصد توانایی حذف ذرات را داشته باشد. دستگاه هایی که توانایی حذف ذرات بالاتری دارند معمولا از قیمت بیشتری برخوردار هستند.
  5. قابلیت تفکیک فلزات را داشته باشد یا مجهز به حالت جاست گلد (فقط طلا) باشد.
  6. قیمت دستگاه فلزیاب یکی از فاکتور های مهم برای خرید دستگاه محسوب می شود، اما به هیچ وجه نباید بالا بودن قیمت یک دستگاه را دلیلی بر حرفه ای یا کارامد بودن آن به حساب آورد.
  7. باید توانایی تست در شرایط محیطی مختلف را داشته باشد و بهترین محیط برای تست دستگاه فلزیاب، زمین تست چند لایه است.
  8. گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از موضوعات مهم در خرید دستگاه است و حتما دستگاهی را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر باشد.

 

خرید فلزیاب حرفه ای09196838262 09196838263
خرید فلزیاب حرفه ای
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

پیشرفته ترین فلزیاب

فلزیاب یک دستگاه کاربردی برای تشخیص و شناسایی فلزات در خاک و زمین استفاده می‌شود. که با استفاده از اصول فیزیکی مانند امواج الکترومغناطیسی و تغییرات میدان مغناطیسی قادر است فلزات را تشخیص دهد و موقعیت آن‌ها را مشخص کند. فلزیاب‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند صنایع معدنی، ساختمان‌سازی، امنیت و بازرسی‌های امنیتی استفاده می‌شوند.

بنابراین فلزیاب‌ها به عنوان ابزاری موثر در شناسایی و تشخیص فلزات در مختلف زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها می‌توانند در بهبود امنیت، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و افزایش بهره‌وری در صنایع مختلف مفید باشند. از پیشرفته ترین فلزیاب های موجود در بازار ایران میتوان به فلزیاب لورنز، گرت، سیمپلکس و پروتون اشاره کرد.

خرید فلزیاب از شرکت آسیا مدرن

دستگاه های فلزیاب، طلایاب و گنج یاب امروز بسیار پیشرفته شدند و شرکت های زیادی به وجود آمدند که این دستگاه‌ها را تولید و روانه بازار می کنند. شرکت آسیا مدرن یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه تولید دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب در ایران می باشد.
شرکت ما با بیش از ۱۵ مدل دستگاه فلزیاب حرفه ای قدمی بزرگ در عرصه کاوش برداشته و توانسته با تکیه بر دانش مهندسین داخلی دستگاه هایی را طراحی و تولید کردیم که از عملکرد و کارایی بسیار عالی برخوردار هستند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت فلزیاب عبارتند از:

  • نوع دستگاه: دستگاه ها در انواع مختلفی مانند صوتی، نقطه زن، تصویری و ردیاب تولید می شوند. هر نوع دستگاه دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود است و قیمت آن نیز با توجه به این عوامل تعیین می شود.
  • برند سازنده: برندهای مختلف دستگاه های فلزیاب، محصولات خود را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. برندهای معتبر و شناخته شده معمولا محصولات باکیفیت تری تولید می کنند و قیمت بالاتری نیز دارند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت فلزیاب نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد.
  • عمق کاوش: عمق کاوش دستگاه فلزیاب و دستگاه طلایاب یکی از مهم ترین فاکتورها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است. دستگاه هایی که می توانند در عمق بیشتری فلزات را تشخیص دهند، قیمت بالاتری دارند.
  • گارانتی: گارانتی دستگاه فلزیاب نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دستگاه هایی که دارای گارانتی طولانی مدت می باشند، نسبت به دیگر سیستم ها با شرایط گارانتی با مدت کمتر گران تر هستند.

 

 

خرید فلزیاب حرفه ای09196838262 09196838263
خرید فلزیاب حرفه ای
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

 

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید.

 

 

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

ردیاب بست فایندر مدل جی وان

ردیاب بست فایندر مدل جی وان اصولا ردياب و شعاع زن يک معنی و کارایی را دارند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button