اسکنر ۱۶ سنسوره رابیت پرو RABBIT PRO

اسکنر ۱۶ سنسوره رابیت پرو RABBIT PRO

دستگاه رابیت پرو قابلیت کالیبر به صورت اتومات را دارد. که این ویژگی باعث شده تا در گنج یابی و دفینه یابی به خوبی عمل کند. اسکنر ۱۶ سنسوره رابیت پرو RABBIT PRO به دلیل داشتن قابلیت اسکن به یکی از پرفروش ترین دستگاه تصویری تبدیل شده است.
همچنین این فلزیاب اسکنر دارای ۱۶ سنسور اصلی و اورجینال است، که همین سنسور ها توانایی کاوش و شناسایی اشیاء باارزش و قیمتی در اعماق زمین را دارد.
از دیگر قابلیت های این دستگاه اسکن زمین به صورت مگنومتر، گرادیومتر و لایو اسکن که به همراه یک عدد لپ تاپ می توانید فلزات ارزشمند را شناسایی و اسکن کنید.

معرفی فلزیاب تصویری رابیت پرو

قابلیت تشخیص حفره و فلز به صورت عدد از دیگر امکانات ویژه و منحصر به فرد این دستگاه است. اسکن به صورت افقی برای دیواره ها و جاساز ها کمک می کند تا اپراتوران و کاوشگران بتوانند به شناسایی فلزات با ارزش همچون طلا و نقره ادامه بدهند.

برخی از این اسکنر های مگنومتر این امکان را دارند که بتوان فیلمی زنده (Live Video) از زیر زمین در حین کاوش را مشاهده کرد. اسکنر رابیتRABBIT نوعی دیگر از اسکنر ها است که در بین کاوشگران ایرانی بسیار پرفروش است.

 

اسکنر ۱۶ سنسوره رابیت پرو RABBIT PRO09196838262
09196838263
اسکنر ۱۶ سنسوره رابیت پرو RABBIT PRO
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

مشخصات اسکنر ۱۶ سنسوره رابیت پرو عبارتند از:

  • قابلیت کالیبر به صورت اتومات
  • دارای ۱۶ سنسور اصلی و اورجینال
  • قابلیت اسکن به صورت مگنومتر، گرادیومتر، لایو اسکن
  • قابلیت اسکن به صورت دستی و اتومات
  • قابلیت تشخیص حفره و فلز به صورت عدد
  • قابلیت اسکن به صورت افقی برای دیواره ها و جاساز ها
  • قابلیت ذخیره آخرین اسکن
  • قابلیت تشخیص اتاقک، راهرو و تونل های زیر زمینی تا عمق ۱۵ متر
  • قابلیت تشخیص فلزات باارزش تا عمق ۱۲ متر

چرا دستگاه فلزیاب را از شرکت بخریم نه شخص؟

به دلیل تقاضای زیاد برای خرید دستگاه فلزیاب در ایران، خیلی از افراد غیر متخصص و گاها کلاهبردار وارد این عرصه شده است. و اقدام به فروش دستگاه فلزیاب غیر کاربردی و گاها کلاهبرداری ها و مشکلاتی نیز اتفاق می افتد. فرد غیر متخصصی که یکی یا دو دستگاه فلزیاب توانسته بفروشد. خود را متخصص در این زمینه دانسته و با تبلیغات فراوان اقدام به جذب مشتری می نماید.

افراد غیر متخصص و شیاد بدون داشتن دفتر و مکان مشخص و شرکت ثبت شده است. تلفن ثابت، مبالغ زیادی بابت دستگاه فلزیاب دریافت می کنند، که دارای پشتیبانی و کارایی برای کاربردی که مد نظر مشتری است را نمی باشد. با اطمینان و دیدن تمامی مجوز های لازم با خیال راحت یک خرید موفق داشته باشید.

اسکنر ۱۶ سنسوره رابیت پرو RABBIT PRO
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

فلزیاب تصویری چیست؟

این مدل از دستگاه ها قادر است تا علاوه بر تشخیص فلز در زیر زمین، ابعاد و عمق حدودی آن را نیز مشخص کند. این دستگاه ها علاوه بر داشتن قدرت تفکیک مناسب باید دارای عمق کاوش مناسبی هم باشند.

همچنین قابلیت ذخیره آخرین اسکن به شما کمک می کند تا به راحتی به کار خود در دفینه یابی و طلایابی ادامه دهید. این دستگاه توانایی تشخیص اتاقک، راهرو و تونل های زیر زمینی تا عمق ۱۵ متر را دارد. همچنین تشخیص فلزات ارزشمند تا عمق ۱۲ متر را دارد.

اسکنر وایرلس رابیت RABBIT 2019

بیشتر گنج یاب های تولید ایران از این سیستم استفاده می کند. اگر قصد شما از کاربرد این سیستم ها، پیدا کردن گنج و دفینه های باستانی است استفاده از اسکنر توصیه می شود.

 

 

اسکنر ۱۶ سنسوره رابیت پرو RABBIT PRO
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

از این دستگاه های گنج یاب برای پیدا کردن حفره ها و راهروهای زیرزمینی، اتاقک ها و مقبره های دارای دفینه بیشتر استفاده می شود.

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمتفلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید

 

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

اسکنر وریزون VERYZONE PRO 09196838262 09196838263

اسکنر وریزون VERYZONE PRO

اسکنر وریزون VERYZONE PRO اسکنر قدرتمند وریزون محصول شرکت آسیامدرن در سه مدل مختلف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button