گنج یاب تسورو آمریکا مدل SILVER U MAX

گنج یاب تسورو آمریکا مدل SILVER U MAX

دستگاه های فلزیاب و گنج یاب آمریکایی به سبب کیفیت ساخت عالی و قابلیت هایی مانند ضد آب بودن، بسیار محبوب هستند. یکی از برند های خبره در این زمینه نیز شرکت تسرو یا تسورو می باشد. امروز به معرفی گنج یاب تسورو آمریکا مدل SILVER U MAX می پردازیم. این دستگاه چندین سال پیاپی پر فروش ترین دستگاه این برند بوده است. در ادامه قابلیت های آن را به شما معرفی می کنیم.

قابلیت حذف ذرات

در زمان جست و جو فلزیاب با ذراتی رو به رو می شود که از جنس کانی های ناکارآمد هستند. این کانی ها می توانند در کار گنج یاب اختلال ایجاد کنند. اما به لطف قابلیت حذف ذراتی که در این دستگاه قرار گرفته است، دستگاه با حذف مواد آلی و نمک ها، با بیشترین دقت ممکن به جست و جو می پردازد.

تفکیک 80 درصدی فلزات

یکی از امکاناتی که در تمام فلزیاب ها، گنج یاب ها و طلایاب ها ارزشمند و حائز اهمیت است، قدرت تفکیک فلزات است. این مساله آنقدر مهم است که قدرت این عملکرد با درصد مشخص می شود. چندین درصد کم می تواند نتایج کاوش را زیر و رو کند. گنج یاب تسورو مدل SILVER U MAX از قدرت تفکیک 80 دصدی برخوردار است. این درصد به نسبت محصولاتی که 40 الی 60 دصد قدرت دارند، بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

"<yoastmark

کویل جست و جوی 8 اینچی

گنج یاب تسرو برای جست و جوی خود از یک کویل 8 اینچی استفاده می کند. این کویل ضد آب بوده و در هر شرایطی حتی در سواحل و شوره زار ها نیز با بالاترین دقت به فعالیت خود ادامه می دهد.

مشخصات کلیدی:

  • دارای قدرت تفکیک 80 درصدی فلزات
  • دارای کویل جست و جوی 8 اینچی
  • با قابلیت جست و جوی بدون صدا
  • کویل ضد آب

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09196838262

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

فلزیاب دیپ ترک 09196838263

فلزیاب دیپ ترک

فلزیاب دیپ ترک فلزیاب دیپ ترک Deep Trek Pro ، نقطه زن دیپ ترک یک محصول منحصر بفرد دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button