پین پوینتر Pro Find 40

پین پوینتر Pro Find 40

دستگاه فلزیاب پین پوینتر Pro Find 40 یکی از اصلی ترین نیازهای کاوشگران گنج و دفینه است. اکنون شرکت ماینلب در بخش اکسسوری و لوازم جانبی پیشرفته ترین دستگاه های فلزیاب و طلایاب خود یک پین پوینتر حرفه ای معرفی کرده است. پروفایند ۴۰ مدل جدیدتر نسخه قدیمی خود یعنی دستگاه پین پوینتر پرو فایند ۳۵ می باشد.

بررسی کلی Minelab Pro Find 40

پرو فایند ۴۰ یک ابزار فوق العاده حرفه ای و پیشرفته برای کسانی که دنبال کشف اشیای فلزی هستند می باشد. پین پوینتر نقطه زن یا همان گنج‌ یاب جیبی PRO-FIND 40 با ویژگی‌هایی مانند عمق کاوش بیشتر، حساسیت قابل تنظیم در ۵ سطح، تنظیم مجدد سریع، تشخیص فلزات آهنی، دید بالا و هشدار گم شدن دستگاه، گزینه‌ ای ایده‌ آل برای جستجوگران محسوب می‌شود. با استفاده از پین پوینتر PRO-FIND 40 می‌توانید سکه‌ها، حلقه‌ها و طلا را با دقت فوق‌ العاده و سرعت بی‌نظیر، هم در خشکی و هم در زیر آب، پیدا کنید.

 

 

پین پوینتر Pro Find 4009196838262 09196838263
پین پوینتر Pro Find 40
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838263
09196838262

 

 

فلزیاب پین پوینتر PRO-FIND 40 شامل موارد زیر است:

  • گنج‌یاب دستی PRO-FIND 40 با بلندگو و چراغ قوه LED
  • کیف مخصوص حمل گنج‌یاب
  • بند گردنی
  • باتری ۹V PP3
  • راهنمای چند زبانه

ویژگی های پین پوینتر pro find 40

پرو فایند ۴۰ با عمق اسکن بالا

یکی از مزایای بسیار خوب پین پوینتر پرو فایند ۴۰ عمق اسکن بالا می باشد. هم اکنون شرکت ماینلب توانسته با بالاترین تکنولوژی و فناوری جدید روز دنیا یک پین پوینتر یا نشانگر دقیق با عمق اسکن بسیار زیاد را برای علاقمندان به گنج یابی و دفینه یابی طراحی کند. میزان عمق نفوذ پروفایند ۴۰ بر اساس عددی که در کنار اسم آن وجود دارد مشخص شده است.

 

حساسیت قابل تنظیم

از ویژگی های بارز و بسیار خوب این فلزیاب قلمی میتوان به ۵ سطح حساسیت آن که قابل تنظیم می باشد اشاره کرد. شما می توانید به راحتی در زمین های مختلف و همچنین در انواع خاک ها با سطوح مختلفی اسکن انجام دهید. با قدرت حساسیت قابل تنظیم پرو فایند شما می توانید به راحتی به شکل های مختلفی از این پین پوینتر حرفه ای ماینلب استفاده کنید.

 

 

پین پوینتر Pro Find 4009196838262 09196838263
پین پوینتر Pro Find 40
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838263
09196838262

 

 

دارای دو صدای متفاوت برای تشخیص فلزات

یکی دیگر از مزایای خوب در بخش ویژگی ها قصد معرفی آن را داریم، مربوط به دو تن صدا در PRO FIND 40 می باشد. به شخصه علاقه زیادی به این قابلیت بی نظیر دارم. زیرا به راحتی می توان از طریق صدا های تولید شده توسط دستگاه وجود فلزات با ارزش را از فلزات و آشغال های بی ارزش تشخیص داد.

زمانی که شما یک اپراتور حرفه ای باشید، تنها از طریق گوش دادن به صدا متوجه می شود که پیش روی شما طلا وجود دارد یا فقط یک تکه آهن را پیدا کرده اید. این دستگاه یکی از بهترین فلزیاب دستی سال ۲۰۲۴ موجود در شرکت آسیا مدرن است، شما می توانید برای خرید فلزیاب با کارشناسان مجرب شرکت تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرمت بهره مند شوید.

 

تنظیم مجدد دستگاه با سرعت زیاد

تنظیمات مجدد از مهمترین ویژگی ها در فلزیاب های دستی می باشند. شرکت های سازنده دستگاه پین پوینتر سعی دارند با قرار دادن یک گزینه افراد بتوانند در زمان اسکن، دستگاه را ریست کنند. منظور از تنظیم مجدد چیزی شبیه به کالیبره کردن می باشد. شما با این ویژگی می توانید در زمان اسکن بلافاصله دستگاه را تنظیم مجدد کرده و دوباره به اسکن کردن زمین ادامه دهید.

 

پین پوینتر Pro Find 4009196838262 09196838263
پین پوینتر Pro Find 40
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838263
09196838262

 

پین پوینتر پرو فایند ۴۰ با تکنولوژی DIF

یکی از دلایل قدرت شرکت مایلب مربوط به این است که آنها سعی دارند از فناوری روز دنیا در ساخت دستگاه های خود بهره مند شوند. به همین دلیل است که افراد زیادی تمایل به خرید پین پوینتر پرو فایند ۴۰ ماینلب استرالیا دارند.

تکنولوژی DIF جزو آن دسته از ویژگی ها می باشد که باید حتما در تمامی فلزیاب های پین پوینتر وجود داشته باشد. از آنجایی که اپراتور ها از دستگاه پین پوینتر در کنار دیگر دستگاه های فلزیاب و طلایاب استفاده می کنند، باید مواظب باشند که پین پوینتر اختلالی در کارکرد دستگاه فلزیاب اصلی ایجاد نکند. تکنولوژی DIF این مشکل را به خوبی برطرف کرده است.

 

مشخصات فنی دستگاه پین پوینتر Pro Find 40 عبارتند از:

  • عمق کاوش تا ۱۴ اینچ (۴۰ سانتی متر)
  • حساسیت قابل تنظیم در ۵ سطح
  • تنظیم مجدد سریع
  • دارای چراغ قوه ال ای دی قوی
  • دارای دو تن صدای مختلف
  • پین پوینتر صوتی (بوقی) دارای ویبره
  • تشخیص فلزات آهنی
  • دید بالا برای جلوگیری از گم شدن
  • هشدار گم شدن دستگاه
  • امکان اسکن در زیر آب تا ۱۰ فوت (۳ متر)
  • ابعاد ۱۴۵ x 50 x 25 میلی متر
  • وزن ۱۲۵ گرم
  • منبع تغذیه باتری ۹V PP3
  • عمر باتری ۲۰ ساعت
  • دارای غلاف و بند
  • دمای کارکرد -۲۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد
  • رطوبت کارکرد تا ۱۰۰%

 

 

پین پوینتر Pro Find 4009196838262 09196838263
پین پوینتر Pro Find 40
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838263
09196838262

 

 

کاربردهای اصلی فلزیاب پرو فایند ۴۰

بی شک هر کسی که با دستگاه فلزیاب پین پوینتر قلمی آشنایی دارد، به خوبی میداند که کاربرد و کارایی اصلی آنها چیست؟ با این وجود قصد داریم در اینجا برخی از مهمترین کاربردها پین پوینتر پرو فایند ۴۰ ماینلب را خدمت شما معرفی کنیم.

شما می توانید از این پین پوینتر پیشرفته و حرفه ای که مدل pro find 40 می باشد، به منظور یک نقطه زن استفاده کنید. با این تفاوت که فلزیاب نقطه زن عمق کاوش و میزان عمق نفوذ در زمین بیشتری را دارد می باشد، اما رو فایند چهل تنها ۴۰ سانت زیر زمین را برای شما اسکن می کند.

در اصلاح جستجوگران گنج و دفینه به پین پوینتر ها ابزاری به به عنوان تیر آخر یاد می شود. به این منظور که در زمان حفاری زمانی که به هدف و گنج مورد نظر نزدیک می شوید، می توان از پین پونیتر پرو فایند برای تشخیص محل دقیق استفاده کرد.

 

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید.

 

 

 

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

قیمت فلزیاب دیجی کالا09196838263

قیمت فلزیاب دیجی کالا

قیمت فلزیاب دیجی کالا قیمت دستگاه فلزیاب یکی از فاکتور های مهم جهت خرید دستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button