نمایندگی ردیاب ری فایندر

نمایندگی ردیاب ری فایندر

شعاع زن ری فایندر یکی از ردیاب های طلا که از فناوری های جدید شرکت گلد دتکتورز GDI است. ردیاب ری فایندر یونانی با استفاده از سیستم های قوی و کارآمدی بوده که در آن طراحی شده است جزء بهترین ردیاب ها در جهان محسوب می شود. که با خاک ایران دارای بهترین عملکرد بوده، که تمامی اپراتورهای حرفه ای از این دستگاه به عنوان بهترین گزینه ممکنه نام می برند.

ردیاب ریفایندر در هنگام کاوش بدون هیچ محدودیتی نسبت به زمین و خاک منطقه هدف های مختلف را شناسایی و تشخیص می دهند. ردیاب طلا در زمین های مختلف نظیر: زمین های طبیعی، خاک های خیس و دارای رطوبت، خاک های سست، شوره زارها و زمین های سخت با استفاده از فرکانس ها قوی و ساختار پیچیده ای که ساخته شده است. که به راحتی در خاک نفوذ کرده و سیگنال های مفید را دریافت کرده و در کمترین زمان ممکن کاربر را از وجود گنج با خبر ساخته تا بتواند بهترین نتیجه حاصله را از آن دریافت نماید.

آموزش کار با ردیاب ری فایندر

فرستندۀ ۲۴ ولتی ردیاب ریفایندر موجب انتخاب دقیق تر محدوده شناسایی از 300 متر تا بیش از 2100 متر و عمق 10 ال 12 متر است. ثبات و پایداری فرکانس ردیاب، قدرت و دقت آن را برای تشخیص طلا و دیگر فلزات باارزش مانند پلاتین و نقره با فرکانس زیر 1/0 هرتز افزایش می دهد. با فیلترهای منحصر به فردش نوع زمین را تشخیص می دهد و یک شماره را برای هر نوع زمین ارائه می کند. سایر ردیاب هایی که به اندازه کافی هوشمند نیستند نوع زمین را اشتباه تشخیص می دهند، یا سیگنال های اشتباه صادر می کنند. فلزیاب ری فایندر به صورت اتوماتیک دقیق ترین موج را برای تشخیص عمق و نوع زمین و فلزات ارسال می کند.

 

نمایندگی ردیاب ری فایندر09196838262
09196838263
نمایندگی ردیاب ری فایندر
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

 

قیمت فلزیاب ری فایندر

ردیاب ری فایندر Rayfinder یکی از بهترین دستگاه های موجود در جهان است، که افراد زیادی از این محصول استفاده می کنند. برای خرید فلزیاب حتما توجه کنید که از شرکت های معتبر این محصول را خریداری کنید. تا علاوه بر اورجینال بودن آن با تخفیف ویژه بتوانید این محصول را دریافت کنید. قیمت فلزیاب ری فایندر به صورت دلار روز است است. که با توجه به نوسان نرخ دلار می توانید با کارشناسان شرکت آسیامدرن تماس بگیرید، تا قیمت روز این دستگاه را در اختیار شمار قرار بدهند.

مشخصات شعاع زن ری فایندر عبارتند از:

  • صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه برای دید در شب
  • چرخش 360 درجه صفحه نمایش برای راحتی اپراتور
  • دارای پردازشگر 16 بیتی و سرعت 40 میلیون در ثانیه برای کارآیی زیاد
  • ترکیب فرکانس دیجیتال x20 PLL  پایدار کننده فرکانس در0.1 هرتز
  • مصرف باتری 170 Ma/70Ma در نور پس زمینه کامل
  • تعادل زمینی دیجیتال برای لغو تداخل اشیاء درون زمین
  • دارای چیپ یا تراشه های ترکیب کننده DDS برای تولید و پردازش امواج خروجی
  • BNC  میله و کاوشگر زمینی
  • دارای شمارنده به روی صفحه نمایش ردیاب برای شروع کار
  • دارای نمودار پرتو RAY برای حرکت و امواج واقعی
  • کلیدها با حسگرهای لمسی و علامت و نشانه های صوتی
  • عمق کاوش مفید 8 متر و برد بین 300 تا 2100 متر

معایب ردیاب ری فایندر

این شعاع زن حرفه ای می‌تواند برای شما خاک و مواد معدنی آن را به خوبی تفکیک کند، در این صورت شما برای پیدا کردن فضای خالی و فلزات گرانبها مشکلی نخواهید داشت. البته باید به این موضوع نیز اشاره داشته باشید که مهارت شما نیز در استفاده از این دستگاه روی کاوش طلای شما موثر است.

با توجه به این که ردیاب یک محصول تخصصی و به روز می‌باشد. ما قصد داریم که تنها بخشی از ویژگی‌های این محصول را برای شما بیان کنیم، ویژگی‌هایی که می‌تواند در کاوش طلا به شما بسیار کمک کند. در صورتی که شما یک اپراتور حرفه‌ای می‌باشید برای دریافت اطلاعات بیشتر و تخصصی‌تر می‌توانید از مشاوره رایگان شرکت آسیامدرن استفاده کنید.

 

 

نمایندگی ردیاب ری فایندر09196838262
09196838263
نمایندگی ردیاب ری فایندر
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

دفترچه راهنمای ری فایندر

قبل از هر توضیحی در مورد دستگاه RAY FINDER بهتر است در مورد نحوه و اساس کار آن بدانید. اساس کار آنها تفکیک فلزات بر مبنای فرکانس مولکولی شبکه کریستالی فلزات (Molecular Lattice Vibration Frequency) می باشد. که از مشخصه های منحصر به فرد هر فلز است. قسمت فرستنده دستگاه (Transmitter) سیگنالی را با همان فرکانس مولکولی فلز مورد کاوش به اعماق زمین ارسال می کند و در صورت وجود فلز مورد نظر در محدوده کاوش، با دریافت سیگنال های بازتابیده از زمین به کمک آنتن ها که نقش دریافت کننده (Receiver) را دارند. هدف را کشف می نمایند و حتی با دستورالعمل خاص به خود دستگاه، با دقت قابل قبولی قادر به تشخیص موقعیت و عمق هدف می باشند. کار با این نوع ردیاب مستلزم صرف دقت و کسب تجربه لازم می باشد.

عملکرد تعدیل و تنظیم زمین ردیاب ری فایندر  RAY FINDER به چه صورت است؟

فلزیاب ری فایندر یا پرتویاب میزان مواد معدنی خاک و سطح رطوبت را بررسی می نماید، نتیجه به عنوان حرف مشخصه ارزش زمین، در مقیاس ۰۰ تا ۹۹ نمودار می شود. حرف یا شماره مشخصه نوع زمین اسکن شده را مشخص کرده و اعلام می دارد. خاک ها ترکیب های رطوبت و مواد معدنی را تغییر می دهند. با به کارگرفتن یک مولد و تولید کننده فرکانس، سیگنال آن به زمین رسانا ارسال می شود. اما به هیچ وجه در زمین سست و نرم نفوذ نمی کند.

یا در خاک های دارای مواد معدنی زیاد کاربر علامت و نشانه های اشتباهی را دریافت می کند. DGB- ویژگی تعدیل و تنظیم دیجیتال زمین، برای نشانه ها و علائم مطمئن و قابل اطمینان هدف و شیء برای پرتویاب یا ریفایندر توسعه یافته است، تا حداکثر دامنه و عملکرد ثابت را بدون در نظرگرفتن نوع زمین حفظ نماید. سیستم ردیابی پرتوی یا RAYtrack تعدیل زمین را به طور دقیق و درست توسط انتخاب موج های متغیر در انتقال فرکانس متناسب با زمین تکمیل می کند.

 

نمایندگی ردیاب ری فایندر09196838262
09196838263
نمایندگی ردیاب ری فایندر
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

 

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید.

 

 

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

خرید ردیاب ای کی اس رئال گلد 09196838262 09196838262

خرید ردیاب ای کی اس رئال گلد

خرید ردیاب ای کی اس رئال گلد بررسی ردیاب ای کی اس رئال گلد | ردیاب AKS …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button