قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویر

قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

بهترین فلزیاب ها در حال حاضر در ایران حدود 500 میلیون تومان هستند. اما ممکن است ارزان ترین طلایاب ها نیز قادر به رفع نیاز شما باشند.

در ابتدا در رابطه با باید بگوییم که هر دستگاه طلایاب و فلزیاب حرفه ای دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفرد خود می باشد. همین موارد و مشخصات فنی دستگاه ها می باشد که سبب تفاوت قیمت آنها شده است.

البته لازم است بگوییم که معتبر بودن شرکت سازنده و مواد اولیه استفاده شده در آن نیز روی قیمت دستگاه تاثیر زیادی دارد.

اگر قصد خرید دستگاه گنج یاب تصویری پیشرفته را دارید ابتدا قبل از هرگونه اقدامی این مقاله را باید مطالعه کنید. در این بخش علاوه بر قیمت گنج یاب تصویری پیشرفته به بررسی ویژگی ها، کاربردها، مزایا و معایب آنها نیز خواهیم پرداخت.

 

 

قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب 09196838263 09196838262تصویری
قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری فروش فلزیاب در سایت طلادتکت

 

انواع دستگاه گنج یاب پیشرفته

قبل از اینکه به بررسی قیمت دستگاه ها بپردازیم، ابتدا به موضوع مهمتری را باید بدانیم، اینکه دستگاه گنج یاب تصویری چند نوع است و چگونه عمل می کند. برخی از دوستان تنها وجود یک مانیتور را به عنوان فلزیاب تصویری تلقی می کنند، در حالی که منظور از تصویری دستگاه های اسکن سه بعدی می باشد.

البته ما سعی داریم بهترین دستگاه های طلایاب تصویری که در دنیا وجود دارند اعم از اسکنرهای سه بعدی زیر زمین و فلزیاب های دارای مانیتور و صفحه نمایش برای تنظیمات را مورد بررسی قرار دهیم.

به صورت کلی سیستم های گنج یاب تصویری شامل موارد زیر می شود:

  • اسکنر تصویری (شبیه سازی و تصویر سازی زیر زمین)
  • دستگاه گنج یاب القای پالسی PI
  • گنج یاب تصویری Electrical Resistivity Imaging (تصویربرداری مقاومت الکتریکی)
  • دستگاه های پیشرفته Magnetic Imaging (تصویری برداری مغناطیسی)
  • گنج یاب های تصویری صوتی Sonar Imaging (تصاویر سونار)
  • گنج یاب های Static Imager (تصویر ثابت)

علاوه بر تکنولوژی های نام برده شده در بالا ما انواع مدل سیستم در کاربردهای مختلف را نیز داریم. ممکن است شما قصد خرید پیشرفته ترین گنج یاب تصویری را به عنوان ردیاب، فلزیاب، طلایاب، معدن یاب و … داشته باشید.

 

 

قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب 09196838263 09196838262تصویری
قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری فروش فلزیاب در سایت طلادتکت

 

دستگاه گنج یاب پیشرفته GPR

دستگاه گنج یاب GPR یا Ground Penetrating Radar (رادار نفوذگر زمین) دستگاهی است که از امواج رادیویی برای تشخیص اجسام زیر زمین استفاده می کند. این طلایاب های تصویری پیشرفته معمولاً دارای دقت و حساسیت بسیار  بالاتری نسبت به دستگاه های فلزیاب قدیمی ارزان قیمت هستند.

دستگاه گنج یاب تصویری GPR پیشرفته از یک آنتن برای ارسال امواج رادیویی به زیر زمین استفاده می کند. این امواج رادیویی سپس توسط اجسام زیر زمین منعکس می شوند. گنج یاب پیشرفته جی پی آر از این امواج منعکس شده برای ایجاد تصاویر از زیر زمین استفاده می کند.

گنج یاب سه بعدی GPR برای یافتن انواع گنج و دفینه فوق العاده کاربردی است. با استفاده از سیستم رادار نفوذ زمینی جی پی آر می توان انواع اهداف زیر زمین از جمله فلزات، سازه ها، و اشیا تاریخی و باستانی را پیدا کرد. این دستگاه ها همچنین می توانند برای بررسی زیرساخت ها و سازه های زیرزمینی در پروژه ها استفاده شوند.

 

مزیت های دستگاه گنج یاب GPR عبارتند از:

  • دقت و حساسیت بالا
  • قابلیت تشخیص اجسام در اعماق بیشتر زمین
  • قابلیت تشخیص طیف گسترده ای از اهداف

معایب گنج یاب حرفه ای GPR عبارتند از:

  • هزینه بالاتر نسبت به سایر انواع دستگاه های گنج یابی
  • نیاز به دانش و تجربه برای استفاده

نحوه کار دستگاه فلزیاب تصویری GPR

دستگاه تصویری GPR رادیویی حرفه ای از دو آنتن استفاده می کند: یک آنتن فرستنده و یک آنتن گیرنده. آنتن فرستنده امواج رادیویی را به زیر زمین می فرستد و آنتن گیرنده این امواج رادیویی را دریافت می کند.

هنگامی که سیستم اسکنر سه بعدی GPR روی زمین قرار می گیرد، آنتن فرستنده امواج رادیویی را به زیر زمین می فرستد. این امواج رادیویی سپس توسط اجسام زیر زمین منعکس می شوند.

شدت امواج رادیویی منعکس شده به اندازه و فاصله جسم از آنتن بستگی دارد. دستگاه گنج یاب GPR حرفه ای از این امواج منعکس شده برای ایجاد تصاویر از زیر زمین استفاده می کند.

این تصاویر معمولاً روی صفحه نمایش دستگاه گنج یاب تصویری پیشرفته نمایش داده می شوند. صفحه نمایش معمولاً یک مقیاس یا یک نمودار را نشان می دهد که شدت امواج رادیویی منعکس شده را مشخص می کند.

دستگاه های گنج یاب Electrical Resistivity Imaging

یکی دیگر از انواع دستگاه های گنج یاب پیشرفته در دنیا مربوط به سیستم های الکتریکال رزیستیویتی ایمیجینگ می باشد. شرکت های زیادی در دنیا در زمینه تولید دستگاه گنج یاب Electrical Resistivity Imaging فعالیت دارند. روش کار این دستگاه ها جریان الکتریکی می باشد.

لازم است بدانید که این مدل سیستم های اسکنر سه بعدی تصویری در دنیا برای موارد زیادی کاربرد دارند. به اصطلاح می توان آنها را در دسته بندی دستگاه های چند منظوره قرار داد.

حرفه ای ترین دستگاه های Electrical Resistivity Imaging از جریان الکتریکی به منظور تولید و شبیه سازی زیر زمین استفاده می کنند. با این تکنولوژی می توان به راحتی تصاویر سه بعدی از زیر زمین را تهیه کرد. دستگاه دارای صفحه نمایشی می باشد که ناهمواری ها و شرایط مختلف زیر زمین را به صورت تصویر به اپراتور دستگاه نمایش میدهد.

دستگاه های الکتریکال رزیستیویتی ایمیجینگ قادر به تشخیص و نمایش سنگ ها و لایه های مختلف خاک در زیر زمین هستند. همچنین انواع مواد معدنی موجود در زیر زمین را به راحتی می توان با آن اسکن کرد.

 

قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب 09196838263 09196838262تصویری
قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری فروش فلزیاب در سایت طلادتکت

 

 

دستگاه اسکن تصویری Magnetic Imaging

دستگاه گنج یاب مگنتیک ایمیجینگ به معنی تصویر برداری مغناطیسی جزو یکی دیگر از محبوب ترین سیستم های گنج یاب پیشرفته در جهان می باشد. بسیاری از شرکت های سازنده دستگاه های فلزیاب از تکنولوژی Magnetic Imaging در ساخت دستگاه های خود استفاده می کنند.

گنج یاب تصویری Magnetic Imaging همانند برخی از مدل ها از میدان مغناطیسی برای اسکن و شناسی اهداف زیر سطحی استفاده می کند.

با فناوری مگنتیک ایمیجینگ می توان انواع فلزات ، مواد معدنی اعم از سنگ های مختلف ، ناهمواری ها و لایه های مختلف زیر زمین را شناسی کرد.

دستگاه گنج یاب سه بعدی Static Image

یکی دیگر از انواع مدل های سیستم های تصویری پیشرفته مربوط به دستگاه های استاتیک ایمیج (تصاویر ثابت) مربوط می شود. این دستگاه گنج یاب تصویری از تکنولوژی امواج الکترومغناطیسی کار می کند. با استفاده از این سیستم می توان تصاویر ثابت از زیر زمین تهیه کرد.

در دنیا از دستگاه های Static Imager برای اهداف مختلفی استفاده می کنند، یکی از کاربردهای بسیار عالی آن مربوط به مبحث گنج یابی و دفینه یابی می باشد.

 

قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب 09196838263 09196838262تصویری
قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری فروش فلزیاب در سایت طلادتکت

 

دستگاه های تصویری Sonar Imaging

آخرین دستگاه هایی که قصد معرفی آن را دارید مربوط به گنج یاب تصویری سونار ایمیجینگ یا تصویر برداری سونار می باشد. این مدل فلزیاب و طلایاب های تصویری کاربرد بسیاری جهت اسکن در زیر آب را دارند. البته دیگر انواع دستگاه گنج یاب تصویری پیشرفته که بالاتر معرفی شد هم دارای قابلیت ضد آب و اسکن در زیر آب هستند.

دستگاه کنج یاب Sonar Imaging از یک تکنولوژی خاص صوتی استفاده می کند. این سیستم قادر است با تولید صدای مخصوص آب های زیر سطحی ، و ناهمواری ها را شناسی کنید.

کشور های مختلف اقدام به تولید پیشرفته ترین دستگاه های گنج یاب دنیا کرده اند. برخی از این کشورها شامل آلمان، آمریکا، ترکیه، استرالیا، برزیل، چین، روسیه، بلغارستان، یونان، فرانسه، بریتانیا و … می باشند.

 

بهترین دستگاه گنج یاب تصویری در ایران

به جرات می توان گفت یکی از پرتکرارترین سوالات دوستان از ما درباره  کدام است می باشد. منظور و هدف اصلی دوستان از این سوال کارایی و بازدهی دستگاه در کشور ایران می باشد. لازم است بگوییم که بهترین گنج یاب تصویری در جهان شامل همین مواردی است که در ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرند. با این وجود برخی از دستگاه ها در مناطق زیادی تست شده و عملکرد آنها برای اپراتور های حرفه ای ثابت شده است.

یکی از اصلی ترین نکات در انتخاب بهترین گنج یاب تصویری برای هر کاربری هدف و نیاز آنها می باشد. ما در بخش معرفی انواع دستگاه فلزیاب تصویری پیشرفته همیشه به این نکته مهم اشاره کرده ایم که حتما بر اساس نیاز و هدف خود اقدام به خرید کنید.

منظور از نیاز این است که بدانید برای اسکن کردن چه نوع گنج و دفینه ای قصد خرید دستگاه تصویری پیشرفته را دارید. برای مثال ممکن است شما تنها هدفتان اسکن اتاقک های زیر زمین که حاوی گنجینه های زیادی است باشد. حتی ممکن است شما برای اسکن غار و تونل ها یا قبرها قصد خرید داشته باشید.

هر دستگاهی قابلیت ها و ویژگی های مختلفی دارد. همچنین گنج یاب پیشرفته تصویری هم در برخی موارد کاربرد بهتر و دقیق تری دارد. به همین دلیل باید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید کنید.

لیست پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان در ایران

مواردی که نام بردیم می توانند جزء برخی از مهمترین و بهترین فاکتورهای انتخاب گنج یاب تصویری پیشرفته باشند. بنابراین پیشنهاد ما این است که حتما در توضیحات همه محصولات مشخصات فنی، مزایا و معایب، کاربرد و هر موردی که وجود دارد را مطالعه کنید.

یکی از نکاتی که شما می توانید در خرید پیشرفته ترین گنج یاب تصویری مورد توجه داشته باشید، مقایسه دستگاه ها با یکدیگر می باشد.

 

قیمت گنج یاب گوشی موبایل

با رشد تکنولوژی گوشی های هوشمند شرکت های زیادی به فکر تولید و ساخت اپلیکیشن گنج یاب و فلزیاب افتادند. همچنین برخی از شرکت های تولید کننده، دستگاه های خود را مجهز به وایرلس، وای فای و بلوتوث کردند تا به گوشی موبایل متصل شوند.

بجز دستگاه ها که به گوشی تلفن همراه هوشمند متصل می شوند، برخی از کمپانی ها و شرکت های برنامه نویسی به فکر ساخت برنامه فلزیاب موبایلی افتادند که به صورت ماهواره ای ، مگنومتر، الکترومغناطیسی و … کار می کنند

قیمت گنج یاب موبایلی که فقط با یک گوشی موبایل کار می کند در شرکت های مختلف متفاوت می باشد. از طرفی شرکت هایی همچون شرکت OKM آلمان، شرکت ماینلب استرالیا و … در حال حاضر اپلیکیشن گنج یاب موبایل تولید کرده اند که به پیشرفته ترین دستگاه های گنج یاب متصل می شوند و تصویر اسکن زیر زیر زمین را به صورت سه بعدی، نموداری و حالت مختلف در صفحه نمایش موبایل نمایش می دهند.

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

خرید از دیجی کالا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطا

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

خرید فلزیاب تصویری ارزان 09196838262 09196838263

خرید فلزیاب تصویری ارزان

خرید فلزیاب تصویری ارزان فلزیاب تصویری چیست؟دستگاهی است که با استفاده از فناوری پیشرفته.را نمایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button