قیمت فلزیاب لورنز ایکس ۵

قیمت فلزیاب لورنز ایکس ۵

فلزیاب لورنز ایکس lorenz x5 در مناطق و شرایط های سخت بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد و کار با آن برای تمام مبتدیان و همچنین متخصصان بسیار ساده و قابل فهم می باشد.فلزیاب لورنز ایکس lorenz x5 یکی دیگر از دستگاهای قوی برای کاوش گنج و فلزهای گرانبها میباشد این دستگاه ساخته شده شرکت لورنز Lorenz-در کشور آلمان میباشد

این دستگاه به تنظیمات و کنترل زیادی نیاز ندارد و میزان کردن دستگاه روی تنظیمات کارخانه بهترین نتایج را تضمین خواهد نمود. دستگاه لورنز برای کارهای جستجوی حرفه ای و تعیین موقعیت گنجها در عمق زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. کویلهای جستجوی متفاوتی می توانند به این دستگاه نصب شوند ومناطق گسترده و بزرگتری میتواند با کویلهای چارچوبی و قالبی بطور موثر مورد جستجو قرار گیرد. آبهای شور، انواع متفاوت زمین و تغییر دما تاثیر بسیار کمی بر محدوده و دامنه تشخیص این دستگاه دارد. زمانی که درجستجوی اشیای بزرگی هستید ممکن است اشیای کوچکی مانند سوزن، تکه فلزات توسط دستگاه نادیده گرفته شوندیا به عنوان اشیای کوچک ناخواسته نشان داده شوند.

 

 

تفکیک فلزیاب لورنز ایکس ۵

فناوری کار شده در این دستگاه نویزهای مزاحم و پارازیت ها را حذف می کند و نتایج حاصل از سینگالها  را به سرعت به صفحه دیجیتال دستگاه می رساند.

قدرت تفکیک  فلزیاب لورنز ایکس lorenz x5 یکی نقاط قوت این دستگاه است که به راحتی می توانند طلاها و فلزهای درون زمین را از هم تشخیص دهد و افرادی که دنبال طلا هستند می توانند طلا را کاوش کنند و افرادی که دنبال نقره و سایر فلزها هستند به راحتی می توانند کاوش کنند.

قدرت تفکیک فلزیاب های این شرکت مانند فلزیاب های لورنز زد وان و فلزیاب زد ۲ از قدرتمند ترین دستگاه های ارتقاء یافته این شرکت است . و از افرادی که می خواهند با این شرکت کار کنند پیشنهاد می کنیم دنبال فلزیاب های جدید باشند . که تمامی نقاط ضعف های قبلی خود را بر طرف کرده است .

 

قیمت فلزیاب لورنز ایکس ۵09196838262
09196838263
قیمت فلزیاب لورنز ایکس ۵
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

 

مشخصات دیگر دستگاه فلزیاب lorenz x5

فلزیاب لورنز ایکس ۵Lorenz x را با یک مقاله نمی توان توضیحات کامل را دارد ولی بازم مشخصات زیر را می توانیم . به این دستگاه قدرتمند ربط داد از ویژگی های خوب این سیستم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • ساخت شرکت دیپ مکس لورنز آلمانی
  • دارای هدفون های استریو
  • مجهز به میله تلسکوپی
  • دارای کویل جستجوی ۳۵ سانتیمتری
  • دارای کویل قالبی ۱*۱متری
  • USB
  • مجهز به کیف حمل و نقل دستگاه ایکس ۵
  • قابلیت حذف فلزات ریز و آشغال
  • طراحی شده در شرایط و زمین های سخت
  • باتری قابل شارژ ۱۲ ولتی و بند مخصوص دستگاه برای تنظیم کردن
  • دارای بالانس و تعادل عالی
  • دارای دفترچه آموزشی انگلیسی و فارسی
  • مجهز به نور پس زمینه
  • دارای حالت های کاربری مختلف
  • تفکیک عالی
  • کارآیی در محیط های معدنی و …
  • دارای گواهی و تضمین رسمی CE و FCC
  • عمق کاوش مفید تا ۱٫۵ متر

 وسایل و تجهیزات استاندارد لورنز دیپ مکس X5  :

  1.  لورنز دیپ مکس X5 Elektronikeinheit بدون ضبط و ثبت کننده داده‌ها یا مدل GPS
  2.  میله‌ تلسکوپی
  3.  کویل جستجوی ۳۵ سانتی
  4. کیف حمل و جابجایی برای لورنز دیپ مکس X5
  5.  کویل قالبی و فرمی ۱×۱ متری
  6.  این فلزیاب قوی دارای هدفون‌های استریو است
  7. USB برای آپدیت کردن سخت افزار و نرم افزار پایدار
  8. دستورالعمل کار (انگلیسی)
  9.  بند دورکمر و گردن قابل تنظیم با مجموعه و بسته باطری قابل شارژ ۱۲ ولت
  10.  دارای گواهی و تضمین CE و FCC

 

 

قیمت فلزیاب لورنز ایکس ۵09196838262
09196838263
قیمت فلزیاب لورنز ایکس ۵
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

تست دستگاه فلزیاب لورنز ایکس ۵ | Lorenz X5

فلزیاب لورنز ایکس ۵ یک فلزیاب بسیار با کیفیت است که می‌تواند . برای شما طلا، نقره، الماس، اشیا باستانی با اندازه بسیار کم را نیز پیدا کند. در برخی از بک تست‌هایی که توسط شرکت لورنز آلمان گرفته شده است. این گنج یاب توانایی شناسایی رگه‌های طلا را نیز دارد. از طرفی محیط تست این دستگاه نیز در محیط آزاد می‎باشید. به همین دلیل شما با این دستگاه می‌توانید در هر فضایی به دنبال طلا باشید. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که توانایی بالانس زمین این دستگاه فوق العاده است.

تجهیزات تکمیل کننده جانبی :

  1.  کویل جستجوی ۲۶ سانتی
  2.  کویل جستجوی DD 26 سانتی
  3.  کویل جستجوی ۳۵ سانتی
  4.  کویل جستجوی ۴۵ سانتی
  5. کویل کابل کلی و همه منظوره ۸ متری
  6.  مجموعه کویل قالبی و فرمی دوتایی ۱×۱ متر
  7.  کابل امتداد دهندۀ ۵ متریی برای کویلهای فرمی و قالبی
  8.  دارای  عمق واقعی ۲/۵ متر است

 

 دفترچه راهنمای فارسی فلزیاب لورنز ایکس ۵

در دفترچه راهنمای فارسی فلزیاب لورنز ایکس ۵ می توانید نحوه کار با این فلزیاب را بصورت کامل آموزش ببینید .  دارای جدیدترین پیشرفت ها در زمینۀ فلزیاب های GBS پالسی یا ضربه ای و از حساس ترین و بهترین فلزیاب های حال حاضر جهان می باشد. این دستگاه حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش و توسعه در شرکت deep max المان می باشد تلاش های زیادی صورت گرفته است . تا این محصول جدید به طور خاص و ویژه در دسته بندی های جدید دستگاه های تشخیص فلزات و تعدیل زمین ساخته شود. سیستم تعدیل زمین ضربه ای (GBS ضربه ای) به طور خاص برای جستجو در عمق زیاد مناسب است.

 دفترچه راهنمای فارسی فلزیاب لورنز ایکس ۵

عملکرد این وسیلۀ الکترونیکی تقریباً توسط آب شور ، انواع زمین های معدنی یا تغییرات دما تحت تاثیر قرار نمی گیرد. وسایل الکترونیکی خاص طراحی شده سیگنال های ساطع شده از زمین را کنسل می کنند و سیگنال های ثابت و پایداری از اشیاء فلزی را ارائه می کنند. بنابراین دیپ مکس x5 یک ابزار قابل اعتماد برای تعیین کردن موقعیت اشیاء در عمق زیاد و حتی در شرایط محیطی نامناسب می باشد. یک مدار و اتصال الکتریکی برای آن طراحی شده است .که مانع از تداخل امواج از خطوط انتقال نیرو می شود و روش نوسان و پالس انتقال نیرو سیگنال های دقیقی را برای تشخیص در عمق زیاد حاصل می شود.

کویل های بزرگ بخاطر میدان مغناطیسی قوی و عمیق ایجاد شده ، حداکثر عمق را برای اشیاء فلزی بزرگ ارائه می کنند. کویل های کوچک ترجیحاً در هنگام جستجو برای اشیاء کوچک مانند سکه های تکی یا تکه ها و قطعات طلا مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل بطور کلی دامنۀ وسیعی از اشیاء فلزی غیرآهنی را نشان می دهد. عملکرد بسیار آسان آن توسط نمایشگر LCD پیشرفتۀ آن و میزان حداقل و کم کنترل ها تضمین می شود . این مدل از فلزیاب ویژگی هایی دارد که برای فلزیاب های ضربه ای یا پالسی جدید می باشد.

قیمت فلزیاب لورنز ایکس ۵

خرید اورجینال فلزیاب لورنز ایکس lorenz x5 را می توانید از طریق شرکت های معتبر انجام دهید اورجینال بودن دستگاه از اهمیت فراوانی برخوردار است .

قیمت دستگاه لورنز ایکس ۵ با توجه به نوسان قیمتی ارز نمی توانیم در این سایت تایپ کنیم می توانید با مشاوران و کارشناسان سایت مشاور فلزیاب ارتباط برقرار کنید تا به صورت دقیق قیمت این دستگاه را به شما بدهند.

 

قیمت فلزیاب لورنز ایکس ۵09196838262
09196838263
قیمت فلزیاب لورنز ایکس ۵
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید

 

 

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

09196838263 دستگاه فلزیاب Evolution

دستگاه فلزیاب Evolution

دستگاه فلزیاب Evolution دستگاه فلزیاب Evolution مناسب برای شکارچیان گنج، جویندگان طلا و باستان شناسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button