قابلیت‌های پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه

قابلیت‌های پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه

پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه از محبوب ترین فلزیاب های کوچک است که علاقمندان می توانند در جاهایی که فضا کم است و دسترسی به آن بسیار سخت می باشد می توانند از پالس دایو نوکتای ترکیه استفاده کنند.

پالس دایو در غارها و جاسازها و حتی در مناطق زیر آب هم به راحتی استفاده کنند

به دلیل طراحی ضد آب و ساختار سبک وزن، اشاره گر آن به راحتی قابل حمل و استفاده است. این دستگاه تعدادی ویژگی مفید مانند قابلیت اسکن 360 درجه و هشدارهای لرزشی و صوتی را ارائه می‌دهد. به لطف این ویژگی‌ها می‌توانید اجسام فلزی را سریع و دقیق تشخیص دهید.

علاوه بر این، Nokta Pulsedive Pointer همچنین دارای نکات قابل تعویض اختیاری است. به لطف این نکات، می‌توانید دستگاه را برای تشخیص اجسام مختلف فلزی سفارشی کنید. علاوه بر این، باتری داخلی دستگاه را می‌توان از طریق USB شارژ کرد و تقریباً 6-8 ساعت زمان استفاده را ارائه می‌دهد.

Nokta Pulsedive Pointer یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند اجسام فلزی را در زیر آب تشخیص دهند. این دستگاه برای همه افراد، از شکارچیان حرفه ای گنج در زیر آب گرفته تا کاوشگران آماتور زیر آب، مناسب و آسان برای استفاده است. همچنین طراحی خلاقانه تبدیل سریع دستگاه از Pinpointer به Scuba Detector یا بالعکس را در چند ثانیه امکان پذیر می‌کند.

 

قابلیت‌های پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه 09196838263 09196838262
قابلیت‌های پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه فروش فلزیاب درسایت طلادتکت

سایر مشخصات دیگر پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه

پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه یکی از بهترین قلمی های دنیا است که کاوشگران می توانند این سیستم را از شرکت زر فلز به راحتی خریداری کنند و آموزش کامل ببینند

سایر قابلیت‌های پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه  عبارتند از:

القای پالس: به لطف این فناوری قدرتمند، دستگاه در آب نمک یا هر نوع خاکی به آرامی کار می‌کند.

ماژول هدفون بی سیم: با هدست بی سیم Nokta Makro Green Edition با فرکانس 2.4 گیگاهرتز سازگار است.

اعلان‌ها و نشانگرهای تشخیص:

  • فقط صدا
  • فقط لرزش
  • صدا و لرزش
  • اعلان از طریق LED علاوه بر هر یک از موارد فوق

هنگام جستجو در شب یا زیر آب، به راحتی هدف خود را ببینید.

تنظیم مجدد سریع: عملکرد پایدار دستگاه را تنها با لمس یک دکمه تضمین می‌کند.

حالت غواصی: کلیدها را در هنگام غواصی عمیق قفل کرده و از فشار آب روی کلیدها جلوگیری می‌کند و امکان استفاده آسان در زیر آب را فراهم خواهد کرد.

هشدار گم شده: اگر هیچ دکمه‌ای به مدت 5 دقیقه لمس نشود و یا دستگاه هدفی را تشخیص ندهد، دستگاه زنگ هشدار به صدا در می‌آورد و LED روشنایی چشمک می‌زند.

پوشش محافظ سخت قابل تعویض: سیم پیچ جستجوگر اشاره گر قابل تعویض دارای یک پوشش محافظ سخت برای جلوگیری از سایش است.

 

قابلیت‌های پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه 09196838263 09196838262
قابلیت‌های پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه فروش فلزیاب درسایت طلادتکت

محتویات جعبه پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه

  • سیم پیچ جستجوی اشاره گر و پوشش محافظ سخت قابل تعویض
  • کیف کمری
  • بند امنیتی
  • پوشش محفظه باتری (برای استفاده از زمین)
  • کابل شارژ USB
  • دفترچه راهنمای کاربر، گواهی گارانتی

پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه برای چه کسانی مناسب است؟

پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه اکنون به یک سیم پیچ 5.5 اینچی مجهز شده است تا بتوانید در حین غواصی، آن را عوض کنید و حتی تقاط عمیق‌تر را شناسایی نمایید. طرح ثبت شده از Scuba Detector تا Pinpointer با چرخش یک پیچ می‌رود و تا عمق 60 متری یا 200 فوتی ضدآب باقی می‌ماند. فناوری قدرتمند پالس القایی به شما امکان می‌دهد در آب نمک یا هر نوع خاکی تشخیص دهید.

پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه دارای حالت بی سیم داخلی است و می‌تواند با هدفون بی سیم 2.4 گیگاهرتز جفت شود. با سه تنظیمات مختلف برای هشدار در یک هدف، می‌توانید بین صدا، لرزش یا ترکیبی از این دو انتخاب کنید تا همیشه بدانید که چه زمانی گنج زیر آشکارساز شماست. این دستگاه همچنین دارای قابلیت تنظیم مجدد سریع است، بنابراین شما می‌توانید به طور خودکار با خاک معدنی یا محیط اقیانوس خاص سازگار شوید. اگر می‌خواهید حتی عمیق‌تر بروید، می‌توانید سیم پیچ 8 اینچی اضافی را برای حفاری عمیق‌تر در هر شنا یا شیرجه اضافه کنید.

به دنبال یک نشانگر با کیفیت و بسیار بادوام برای ماجراجویی‌های گنج یابی خود هستید؟ PulseDive  Pinpointer  ویژگی‌های منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه چگونه کار می‌کند؟

زنگ هشدار و خاموش شدن خودکار

پس از 5 دقیقه عدم فعالیت، پینپوینت یک آلارم صوتی منتشر کرده و LED شروع به چشمک زدن می‌کند. پس از 5 دقیقه زنگ هشدار، دستگاه به طور خودکار خاموش خواهد شد تا در مصرف باتری صرفه جویی شود.

کنترل حساسیت

دکمه‌های +/- حساسیت را برای دستیابی به عملکرد نهایی در هر محیطی تنظیم می‌کنند و تشخیص بهتر قطعات و سایر اهداف کوچک را ارائه می‌دهند.

نکته تشخیص 360 درجه

به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و به راحتی هدف خود را در سوراخ پیدا کنید.

مسدود کردن تداخل سیم پیچ

وقتی خاموش است، انتقال مغناطیسی سیم پیچ قطع می‌شود. این امر امکان تداخل سایر فلزیاب‌ها را از بین می‌برد.

چراغ LED

به راحتی هدف خود را در شب یا هنگام شکار در مکان‌های تاریک ببینید. چراغ قوه LED قدرتمند داخلی، نقطه مورد جستجو را روشن می‌کند.

 

قابلیت‌های پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه 09196838263 09196838262
قابلیت‌های پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه فروش فلزیاب درسایت طلادتکت

قیمت پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه

قیمت پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه و مهم بودن آن اصل سیستم، در ادامه به نقاط مهمی در این مورد پرداخته خواهد شد.
مبلغ پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه، به دلار 270 دلار است که با توجه به ارزش تجارت الکترونیک و نرخ ارز، می‌توان گفت که قیمت مناسبی است.

این محصول به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد، از جمله دقت بالا در شناسایی اشیا فلزی و قابلیت تشخیص انواع فلزات، برای افرادی که علاقه‌مند به فلزات صنعتی، گنجینه‌یابی و یا کشف باستانی هستند، بسیار مهم و حیاتی است.
شرکت نوکتا ترکیه، بعنوان تولید کننده پین پوینتر پالس دایو، یکی از شرکت‌های معتبر و معروف در زمینه تولید ابزارهای شناسایی فلزات است.

شرکت زر فلزیاب جهت راحتی خریداران و اطمینان از استفاده از محصولات اصلی، محصولات نوکتا ترکیه را به قیمتی مناسب و با اصالت مورد عرضه قرار می‌دهد. خرید از شرکت زر فلزیاب به دلیل تضمین اصل‌بودن محصولات و تضمین بهترین قیمت، یک انتخاب معتبری است که می‌توانید از آن بهره‌برداری کنید.
پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه، به عنوان اصل سیستم، از اهمیت بالایی برخوردار است.

این ابزار به افراد کمک می‌کند تا با دقت و سرعت بیشتری به شناسایی اشیا و فلزات بپردازند. همچنین، با استفاده از این ابزار می‌توان روند کشف و گنجینه‌یابی را بهبود بخشید و زمان و هزینه‌های مربوط به آن را به حداقل برساند.
با توجه به این موارد، می‌توان گفت که پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه، به دلیل قیمت مناسب، اصالت محصول و قابلیت‌های بیشتری که در مقایسه با سایر محصولات مشابه دارد، در بازار مورد توجه قرار گرفته است. خرید این محصول از شرکت زر فلزیاب، نیز تضمینی برای دریافت محصول اصلی و با کیفیت بالاست.

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

حساسیت فلزیاب 09196838263 09196838262

حساسیت فلزیاب

حساسیت فلزیاب تنظیمات حساسیت در دستگاه فلزیاب بسیار حیاتی هستند زیرا تأثیر زیادی بر عمق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button