فلزیاب C SCOPE انگلستان مدل CS6MXI

فلزیاب C SCOPE انگلستان مدل CS6MXI

فلزیاب C SCOPE انگلستان مدل CS6MXI از سری محصولات MXI این شرکت می باشد. استفاده از نوآوری های جدید در کنار قدرت های قبلی در این دستگاه توانسته موفق عمل کند و جزء معروف ترین کالاهای شرکت باشد. عوامل متعددی در سنجش قدرت یک فلزیاب دخیل هستند که برخی از آن ها در شرایط عادی و برخی در شرایط نامساعد محیطی برجسته می شوند. در این مطلب می خواهیم این عوامل را بررسی کرده و ارزش فلزیاب CS6MXI را بسنجیم.

شرکت C.SCOPE

شرکت C.SCOPE، چندی قبل 40مین سال فعالیت خود را پشت سر گذاشت. چنین ثباتی در فعالیت یک برند حاکی از انسجام مدیریتی و البته قدرت محصولات تولیدی است. مرکز فعالیت این شرکت شهر کوچک Ashford در انگلستان می باشد، اما کالاهای تولیدی آن اکثر کشورها را پوشش می دهد. فعالیت اصلی شرکت در زمینه ساخت فلزیاب و گنج یاب می باشد و در این عرصه به تخصص بالایی دست یافته اند.

قابلیت کارکرد در زمین های مختلف

حذف و فیلتر سیگنال های مزاحم توسط فناوری Microprocessor خود نتیجه هایی دارد. یکی از نتایج این فناوری امکان کاوش در زمین های مختلف است. زمین های معدنی و یا سواحل شور که غنی از منابع سودبخش می باشد، اما سرشار از املاح و مواد کم ارزش نیز می باشد. با فلزیاب CS6MXI می توانید به راحتی در این زمین ها به دنبال اهداف مدنظر باشید.

فرکانس عمل 17 کیلوهرتز

تنظیم فرکانس امواج خروجی روی 17 کیلوهرتز باعث شده که این دستگاه از بهترین محصولات برای کاوش طلا باشد. عمق زنی بالا و کاوش فلزات مختلف از مزایای این بسامد امواج است.

 

فلزیاب C SCOPE انگلستان مدل CS6MXI
فلزیاب C SCOPE انگلستان مدل CS6MXI

مشخصات کلیدی:

  • دارای عمق زنی مناسب
  • مکان یابی دقیق هدف
  • کاوش در آب
  • حذف سیگنال های اضافی
  • سبک و استفاده راحت

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09196838262

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

فلزیاب دیپ ترک 09196838263

فلزیاب دیپ ترک

فلزیاب دیپ ترک فلزیاب دیپ ترک Deep Trek Pro ، نقطه زن دیپ ترک یک محصول منحصر بفرد دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button