فلزیاب ماکرو ترکیه مدل Jeotech

فلزیاب ماکرو ترکیه مدل Jeotech

فلزیاب ماکرو ترکیه مدل Jeotech یکی از محصولات جذاب و با کیفیت این شرکت است که در سال های اخیر نبض بازار را در دست گرفته است. در ارزش گذاری فلزیاب ها عوامل و ویژگی های مهمی تاثیر گذار هستند. در این میان باید دید که محصول موردنظر ما تا چه حد از خصوصیات برتر بهره مند است. به همین دلیل شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می کنیم.

فلزیاب ماکرو ترکیه مدل Jeotech

می توان در یک محدوده قیمت مشخص، فلزیاب Jeotech را قدرتمندترین و بهترین محصول تولید شده نامید. این دستگاه عمق کاوش بسیار زیادی دارد و کمتر هدفی از دید و کاوش آن دور می ماند. فلزات کم ارزش و زباله ها به هیچ عنوان مزاحم کار فلزیاب نمی شوند، بلکه این دستگاه سیگنال های مزاحم آنان را نادیده می گیرد و فقط امواج اصلی فلزات هدف را باقی می گذارد. به همین دلیل به راحتی می توانید در ساحل، زمین های شور و معدنی کاوش کنید و نگران اشتباهات احتمالی نباشید. وزن فلزیاب کم است و حتی در ساعات طولانی جستجو باعث خستگی و اذیت اپراتور نمی شود.

بررسی چند ویژگی دیگر فلزیاب ماکرو ترکیه مدل Jeotech

فرکانس قابل تنظیم: فرکانس کاری دستگاه از 12 تا 13 کیلوهرتز قابل تغییر است. تنظیم دلخواه مقدار فرکانس در یک محدوده باعث می شود که فلزیاب بتواند اهداف مشخصی را بهتر و تخصصی تر کاوش کند. توصیه می شود قبل از شروع کاوش، اطلاعاتی را در مورد تنظیمات فرکانس دستگاه جمع آوری کنید.

قدرت حفره و تونل یابی: حفرات و تونل ها همواره از مکان های قابل توجه و محبوب کاوشگران است. زیرا امکان اکتشاف اهداف در آن ها بسیار زیاد است. این قابلیت در فلزیاب Jeotech وجود دارد که بتواند این حفرات را شناسایی کند و به اپراتور اطلاع بدهد. این کار به روند جستجو سرعت می بخشد و احتمال موفقیت را نیز افزایش می دهد.

حساسیت قابل تنظیم: حساسیت دستگاه فلزیاب از مواردی است که تعیین کننده حجم و عمق اهداف شناسایی شده می باشد. برای مثال زمانی که حساسیت فلزیاب زیاد است، محصول اهداف بسیار کوچک را نیز می یابد. این میزان حساسیت در Jeotech قابل تنظیم است و کاربر با توجه به خواست های خود این حساسیت را تنظیم می کند.

فلزیاب ماکرو ترکیه مدل Jeotech
فلزیاب ماکرو ترکیه مدل Jeotech

 

مشخصات کلیدی:

  • دارای تکتولوژی VLF
  • قدرت حفره یابی
  • فرکانس قابل تنظیم
  • امکان تغییر طول دسته
  • دارای شارژر قوی و سریع

در کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات  : @zarshenas577

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09196838262

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

فلزیاب دیپ ترک 09196838263

فلزیاب دیپ ترک

فلزیاب دیپ ترک فلزیاب دیپ ترک Deep Trek Pro ، نقطه زن دیپ ترک یک محصول منحصر بفرد دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button