فلزیاب ترمو اسکن

فلزیاب ترمو اسکن

دستگاه فلزیاب FS THERMOSCAN بر مبنای تغییر دمای مواد موجود در زمین است و به دلیل کارکرد عالی و دقت بالا در دسته بندی بهترین فلزیاب قرار می گیرد. که می تواند انواع فلزات و اشیاء با ارزش را در عمق های بالا برای ما نمایان کند. مساحتی که ردیاب ترمو اسکن در هر بار اسکن می کند 50 * 50 است یعنی با هر بار استفاده بدون حرکت می توانید محیطی 2500 مترمربعی را با نهایت دقت اسکن کنید و در صورت وجود دفینه و فلزات با ارزش به وجود آن پی ببرید. همان طور که می دانید وقتی فلزات و اشیاء برای مدتی در خاک بمانند گاز تولید می کنند.  پس این دستگاه با سنجش این میزان تفاوت دما به وجود فلزات گرانبها و دفینه ها پی می برد و آن را به اطلاع اپراتور می رساند.

دستگاه FS THERMOSCAN

این دستگاه به نحوی مکملی برای فلزیاب EXP 4500 و دستگاه فلزیاب EXP 5000 محسوب می شود که میتوان به تنهایی نیز از آن استفاده کرد. در صورت استفاده از آن همراه با EXP 4500 این امکان به وجود می آید که تصاویر اسکن شده را ذخیره و سپس برای تجزیه و تحلیل آنها از کامپیوتر و نرم افزار های دیگر استفاده کرد، تا به اطلاعات دقیقی دست یافت. دستگاه فلزیاب FS THERMOSCAN دارای کارکرد ساده است و هر شخصی میتواند با آن به کاوش های حرفه ای بپردازد. همچنین از این دستگاه میتوان در تمام شرایط و زمین ها استفاده کرد و نوع زمین و جنس آن تاثیری در کارکرد این دستگاه ندارد.

قیمت فلزیاب ترمو اسکن

این دستگاه فلزیاب علاوه بر استفاده از سیستم حرارتی از سیستم مادون قرمز نیز برای نشان دادن حفره ها و تونل ها استفاده می کند. تا تصاویر هرچه بهتر و باکیفیت تری اسکن کند و بتواند اهداف را تا حد ممکن برای اپراتور نمایان سازد. همچنین از دو پرتاب کننده لیزری برای نفوذ بیشتر در زمین استفاده می کند، که این امکان را فراهم می سازد تا عمق و موقعیت هدف در زمین به طور دقیق نمایش داده شود.

با در دست داشتن این دستگاه نیازی نیست برای اسکن به مکان های صعب العبور بروید. بلکه می توانید از فواصل دور نیز از آن استفاده کنید و همانند اینکه در مکان کاوش حضور دارید تصاویر را ببینید و به وجود اشیاء پی ببرید. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین اطلاع از قیمت فلزیاب ترمو اسکن می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

برخی ویژگی های دستگاه FS THERMOSCAN شامل موارد زیر می شود:

  • ابعاد (H x W x D) 35 x 12 x 22 سانتی متر
  • وزن حدود ۰.۹ کیلوگرم
  • ولتاژ ۱۲ VDC
  • اشاره گر لیزری
  • لیزر کلاس ۲ (مطابق با استاندارد EN 60 825-1)
  • دامنه تا ۵۰ متر
  • طول موج ۶۳۰ – ۶۸۰ nm
  • حداکثر خروجی ۱ مگاوات
  • خوانش اندازه گیری
  • دمای مطلوب سطح ۱۰ درجه سانتی گراد
  • نسبت مسافت فاصله / نقطه ۸: ۱
  • میدان دید (زاویه شعله ور) ۷ °
فلزیاب ترمو اسکن09196838263
فلزیاب ترمو اسکن
فروش فلزیاب وطلا یاب در طلا دتکت
09196838263
سیستم کار فلزیاب ترمو اسکن

مساحت مورد اسکن آن ۵۰×۵۰ می باشد، که ۲۵۰۰ متر مربع در یک اسکن کامل می باشد.  بعد با کامپیوتر آن را تحلیل کرد و اگر به طور مستقل استفاده شود می تواند وجود دفینه یا تونل و حفره را در آن منطقه تشخیص بدهد.

اما بدون استفاده از سیستم ای اکس پی ۴۰۰۰ تصویری نشان نمی دهد. دستگاه ترمو اسکن بهترین مکمل ای اکس پی ۴۰۰۰ که به طور مستقل و تنها هم میتوان از آن استفاده کرد.

در نهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید، تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت دستگاه می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، این شرکت دارای ۲۵ سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد، برای مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن می توانید با ما در تماس باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

خرید از دیجی کالا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

فلزیاب آنفیبیو 09196838263Anfibio

فلزیاب آنفیبیو Anfibio

فلزیاب آنفیبیو Anfibio فلزیاب آنفیبیو Anfibio ،بررسی کامل و جامع فلزیاب ضد آب Nokta Makro …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button