فروش دیپ سیکر

فروش دیپ سیکر

ردیاب deep seeker اولین دستگاه در نوع خود در جهان است که با پنج سیستم نوآورانه برای شناسایی گنجینه های زیرزمینی مانند فلزات گرانبها، آثار باستانی، غارها و حفره های موجود در زمین کار می کند. فلزیاب دیپ سیکر از محصولات شرکت GER DETECT کشور آلمان و مجهز به پیشرفته ترین فناوری های فلزیابی و طلایابی می‌باشد.

ویژگی ها و قابلیت های ردیاب دیپ سیکر

Deep Seeker برای فعالیت در انواع زمین و در سخت ترین شرایط آب و هوایی طراحی شده است. DEEP SEEKER بهترین گنج یاب دوربرد است، که می تواند انواع سنگ ها از جمله سنگ های رسوبی، دگرگونی و سنگ های ماگمایی را با استفاده از فناوری کالیبراسیون خودکار رد کند و با دقتی غیر قابل مقایسه با دستگاه های رقیب به کشف و شناسایی اهداف موردنظر اپراتور بپردازد.

سیستم‌های جستجوی ردیاب دیپ سیکر

  1. جستجوی فیلدهای یونی
  2. جستجوی فلزات مغناطیسی
  3. تشخیص حفره
  4. تصویربرداری سه بعدی
  5. برد بلند

 

 

فروش دیپ سیکر09196838262 09196838263
فروش دیپ سیکر
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

 

سیستم جستجوی یونی

این یک سیستم تخصصی در تشخیص میدان های یونی است که در اطراف طلای مدفون در زمین تشکیل می شوند. میدان‌های یونی تشعشعات اتمی هستند که از ذرات کوچک طلا و گنجینه‌های مدفون پس از مدت‌ها ماندن در زیر زمین می‌آیند. جستجو را با حرکت دادن دستگاه از راست به چپ، یعنی ۱۸۰ درجه، شروع کنید.

وقتی یک سیگنال بوق می شنوید و مکان نما روی صفحه ظاهر می شود، نشان دهنده شناسایی هدف است. با بالا و پایین بردن دستگاه، سیگنال بوق را دنبال کنید. پس از رسیدن به هدف، سیگنال بوق برای تایید اینکه هدف مستقیما زیر دستگاه قرار دارد، شتاب می گیرد. این سیستم در هنگام رانندگی نیز قابل استفاده است.

سیستم جستجوی فلزات مغناطیسی

این سیستم در تشخیص فلزات مغناطیسی مانند آهن و مشتقات تخصصی است، این سیستم به شما این امکان را می دهد که از وجود فلزات غیر گرانبها در زیر زمین مطلع شوید در صورت وجود فلزات مغناطیسی، دستگاه با مکان نما یک سیگنال بوق روی هدف و نمایش بر روی صفحه نمایش ایجاد می کند.

 

 

فروش دیپ سیکر09196838262 09196838263
فروش دیپ سیکر
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

 

قابلیت تشخیص حفره

در سیستم مغناطیسی فلزی، گزینه دیگری وجود دارد: تشخیص حفره. اگر حفره ای وجود داشته باشد، دستگاه یک سیگنال بوق روی هدف ایجاد می کند که با مکان نما روی صفحه نمایش گنج یاب داده می شود.

تصویربرداری سه بعدی

این سیستم به شما این امکان را می دهد که هدف را در سه بعدی آن در زمین ببینید. تمام لایه های زمین را اسکن کنید و نتایج را به صورت یک عکس سه بعدی با گزارشی دقیق از عمق، اندازه و شکل هدف نشان دهید. -با فشار دادن دکمه سه بعدی روی صفحه کلید، اسکن را شروع کنید.

مشخصه این سیستم، دقت بالا در شناسایی و نظارت بر محل هدف و محدود کردن آن در فاصله متر مربع است. دستگاه با نشان دادن سیگنال های نوری روی صفحه شروع به جستجو می کند تا نشان دهد دستگاه در حال ارسال و دریافت سیگنال هایی است که شما را به سمت هدف هدایت می کند. هنگام دریافت سیگنال، دستگاه سه عملکرد را همزمان فعال می کند تا حضور هدف را تایید کند :

  1. چرخش گیرنده سیگنال به سمت هدف به طور مستقیم.
  2. جهت هدف بر روی صفحه نمایش هوشمند ظاهر می شود.
  3. صدای بوق هنگامی که گیرنده سیگنال به سمت هدف می چرخد.

جهت هدف را با استفاده از چهار جهت برای اطمینان از رسیدن دقیق تر به هدف می‌توانید تایید کنید. سیگنال را ردیابی کنید و هنگامی که گیرنده سیگنال به عقب برمی گردد، این بدان معنی است که شما از هدف عبور کرده اید. محل جستجو را با علامت گذاری به عنوان مرکز هدف که باید تایید شود، محدود کنید سپس موقعیت هدف را از چهار جهت (از جنوب به شمال – از شمال به جنوب – از غرب به شرق – از شرق به غرب) تایید کنید.

 

فروش دیپ سیکر09196838262 09196838263
فروش دیپ سیکر
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

سایر مشخصات فلزیاب دیپ سیکر عبارتند از:

  • صفحه نمایش لمسی تمام رنگی
  • عملکرد باتری تا ۱۰ ساعت با یکبار شارژ
  • ضد آب نیست (در برابر نفوذ گرد و غبار مقاومت دارد)
  • وزن دستگاه ۵٫۶ کیلوگرم
  • با برد جلو تا ۳۰۰۰ متر مربع و عمق ۴۰ متر کار می کند.
  • پنج سیستم جستجو در یک دستگاه
  • دستگاه تحت تاثیر انواع خاک ها و سنگ ها قرار نمی گیرد.
  • توانایی نفوذ به لایه های زمین تا اعماق زیاد که دسترسی به آن برای بسیاری از دستگاه های دیگر دشوار است.

 

عمق کاوش ردیاب deep seeker

دستگاه Deep Seeker پنج سیستم جستجوی مختلف در یک دستگاه می تواند اهدافی را تا عمق ۴۰ متری زیر زمین و برد جلویی ۳۰۰۰ متری تعیین کند. شرکت بین المللی گلد مستر یک ردیاب طلا، مواد معدنی و گنج ارائه می دهد. این فلزیاب فول آپشن اولین دستگاه در نوع خود در جهان با پنج سیستم جستجوی یکپارچه برای شناسایی منابع طبیعی روی زمین مانند گنجینه های طلا، آثار باستانی و فلزات گرانبها است. دستگاه Deep Seeker بر اساس پنج سیستم جستجوی مختلف کار می کند: سیستم حسگر، سیستم یونی، سیستم مغناطیسی، سیستم تصویربرداری و سیستم تشخیص شکاف.

 

 

فروش دیپ سیکر09196838262 09196838263
فروش دیپ سیکر
فروش فلزیاب و طلایاب در طلادتکت
09196838262
09196838263

 

 

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید.

 

 

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

فروش ردیاب گراویتاتور 09196838263 09196838262

فروش ردیاب گراویتاتور

فروش ردیاب گراویتاتور ردیاب گراویتاتور فلزیاب می تواند شما را در جهت پيدا كردن فلز هدايت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button