بررسی فلزیاب ونکویش 540

بررسی فلزیاب ونکویش 540

ونکویش 540 یکی از بهترین محصولاتی است که در حال حاضر در بین رقیب های خود است این سیستم به نسبت قیمتش کارآیی و عملکردی بالایی دارد و کاوشگران با توجه به مزیت های خوبی که دارد خیلی به این سیستم علاقمند شدند.

مقایسه فلزیاب ها باید براساس قیمت آن با هم بررسی کنیم مثلا نمی شود که بگیم ونکویش 540 پرو بهتره یا جی پی ایکس 5000؟

چون قیمت جی پی ایکس 5000 حداقل 5 برابر قیمت ونکویش 540 است پس مطمئنا از لحاظ عملکرد دستگاه جی پی ایکس 5000 سیستم خوبی است.

ونکویش 540 پرو شرکت ماینلب به نسبت رقیب های خود از فناوری های ویژه ای استفاده شده است و کاوشگران می توانند روی این سیستم حساب ویژه ای باز کنند.

طلایاب ونکویش 540 از دارای فناوری Multi-IQ ، بلوتوث است و کاملا ضد آب است همچنین دارای حالت های کاربری سکه ، جواهرات،عتیقه،سفارشی است و کاوشگران در صورت وجود گنج درون زمین می توانند با استفاده از حالت های صوتی و عددی از وجود اشیاء با ارزش با خبر شوند.

افرادی که می خواهند با ونکویش 540 پرو به صورت کاملا دقیق از ویژگی ها و کارآیی های آن بیشتر بدانند حتما وارد مقاله ای که در زیر است شوند تا این محصول را به صورت جامع بشناسند.

 

بررسی فلزیاب ونکویش 09196838262540
بررسی فلزیاب ونکویش
فروش فلزیاب در طلایاب
09196838263

 

فیلم تست عمق زنی ونکویش

فیلم عمق زنی ونکویش 540 پرو در زیر می توانید ببینید البته فیلم های مربوط به تست عمق زنی ونکویش زیاد داخل اینترنت است و شما می توانید علاوه بر این فیلم های دیگری نیز سرچ کنید و ببینید.

ونکویش 540 پرو دارای قدرت تفکیک بالایی است و به شکار سکه در عمق های کم مشهور است اگر می خواهید در عمق های کم سیستمی را خریداری کنید که دارای تفکیک بالا در پیدا کردن طلا ، آهن و بقیه موارد باشد بهترین گزینه همین ونکویش 540 پرو است.

اگر می خواهید فیلم تست های بیشتری از این فلزیاب قدرتمند داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان برای شما ارسال کنند.

 

عمق زنی ونکویش چقدر است؟

قدرت عمق زنی ونکویش و یا هر دستگاه دیگری به کویل های خیلی بستگی دارد شرکت سازنده که یک دستگاه را تولید می کند باید به فکر کویل های آن هم باشد چون هر چقدر کویل قدرتمند تر و بزرگ تر باشد قدرت عمق زنی آن بیشتر می شود به عنوان مثال فلزیاب جی پی 5000 با لوپ بزرگ تر عمق زنی آن خیلی بهتر می شود .

عمق زنی ونکویش که با استفاده از کویل های خود متغیر است که افراد می توانند با استفاده از کویل های کوچک در عمق های کم طلاهای بسیار ریز را پیدا کنند و همچنین با استفاده از کویل بزرگ می توانند در عمق های بلند طلا و اشیاء گرانبها را کاوش کنند

قدرت عمق زنی ونکویش 540 پرو بین 1.5 تا 1.7 متر می باشد و افراد به راحتی می توانند در انواع زمین ها اشیاء باارزش را پیدا کنند.

 

 

بررسی فلزیاب ونکویش 09196838262 540
بررسی فلزیاب ونکویش
فروش فلزیاب در طلایاب
09196838263

 

 

ویژگی های فلزیاب Vanquish عبارتند از:

  • دارای تکنولوژی Multi-IQ
  • تکنولوژی حذف نویز و سیگنال های خطا
  • اتصال بیسیم به هدفون با استفاده از بلوتوث
  • شناسه هدف دیجیتالی از ۹- تا ۴۰
  • دارای سیستم تفکیک فلزات با ۲۵ سطح قابل تنظیم
  • طراحی تاشو و مدرن
  • نمایشگر میزان عمق هدف
  • برنامه آسان و رابط کاربر پسند
  • طول قابل تنظیم از ۷۶ تا ۱۴۵ سانتی متر
  • وزن بسیار سبک ۱٫۳ کیلوگرمی
  • دارای کویل ضد آب Double-D
  • حداکثر عمق کاوش ۱٫۵متر
  • دارای صفحه نمایش Monochrome LCD
  • قابلیت کار با ۴ باطری استاندارد AA*4 NIMH قابل شارژ
  • قابلیت کار در دمای ۱۰- تا ۴۰ درجه سانتی گراد
دفترچه راهنمای فلزیاب ونکویش 540

دفترچه راهنمای فلزیاب ونکویش 540 که در ۲۱ صفحه می باشد تمام موارد لازم را برای دریافت یک تنظیمات بسیار عالی در دفترچه ذکر شده است. که اپراتور با مطالعه کامل آن و بررسی کامل آن می تواند تسلط کافی و کافی را به دستگاه ونکویش داشته باشد. نقطه زن 540 VANQUISH دارای چهار حالت جستجو هستند که هر کدام از آنها توانایی تفکيک و عمق منحصر به فردی دارند. انتخاب حالت جستجوی مناسب به شما کمک می کند موارد بيشتری را که می خواهيد پيدا کنيد.

 

 

 

مزایا و معایب فلزیاب ونکویش ۵۴۰ پرو

فلزیاب که امروز در مورد بررسی قرار میدیم یکی از بهترین محصولات است که توی متراژهای ۱/۵ الی ۱/۶ دارای بهترین جواب دهی بوده که دارای تفکیک عددی و بصورت بوقی کار انجام میده دارای دقت باورنکردنی و بیسار بالا بوده فلزیاب ونکویش ۵۴۰  توسط شرکت ماینلب استرالیا ساخته می‌شود. این محصول از سال ۲۰۰۹ به بعد در کشور مالزی مونتاژ و تولید می‌شود. در این مطلب از  می‌خواهیم، مزایا و معایب فلزیاب ونکویش ۵۴۰ بررسی و نقاط قوت و ضعف این سیستم را برای شما مشخص کنیم

 

بررسی فلزیاب ونکویش 09196838262540
بررسی فلزیاب ونکویش
فروش فلزیاب در طلایاب
09196838263
نتیجه‌گیری

اگر به دنبال سیستمی توی رنج قیمت مناسب هستید، دستگاه ونکویش ۵۴۰ پرو جزء بهترین انتخاب‌های شماست. البته با توجه به قیمت دستگاه، این فلزیاب می‌تواند کارایی لازم را برای یک اپراتور حرفه‌ای داشته باشد. افرادی که به دنبال دستگاهی برای متراژ‌های کم و زیر ۲ متر هستند. فلزیاب ونکویش ۵۴۰ یکی از بهترین گزینه انتخابی هم از نظر عملکرد و هم از نظر قیمت است. این دستگاه در مدت کمی که در بازار این وجود داشته، توانسته جایگاه خود را به دست آورد و حتی رقبای خود را پس بزند. اگر دنبال سیستم حرفه‌ای برای کار و یا تکمیل کننده تجهیزات خود هستید، حتما فلزیاب ونکویش ۵۴۰ را مورد بررسی قرار دهید.

 

ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

اینستاگرام

تلگرام

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین گنجیاب و نقطه زن در ایران

خرید از دیجی کالا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید 

درباره‌ی taladetect

همچنین ببینید

فلزیاب مکس پرو 10000

فلزیاب مکس پرو 10000 دستگاه فلزیاب مکس پرو 10000 یک فلزیاب نقطه زن است، که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
Call Now Button